תקציב פרסום מזגני אלקטרה עובר מאדלר-חומסקי ל-JWT ישראל

תקציב פרסום מזגני אלקטרה עובר מאדלר-חומסקי ל-JWT ישראל

בתחילת 2013 תעבור כל הפעילות הקמעונאית של אמ"צ לעבודה עצמאית של אלקטרה בכל הקשור לפרסום השוטף

אלקטרה מוצרי צריכה משנה את מערך הפרסום שלה וכתוצאה מכך מפסיקה את ההתקשרות אחרי שלוש שנים, עם משרד הפרסום אדלר-חומסקי.
במסגרת הרה ארגון וצמצום מערך הפרסום ל-2 משרדים, יעבור תקציב פעילות המזגנים יחד עם תקציבי המותגים: אלקטרה, אלקטרה בר, פיליפס (מסכים) מילה, ליבהר וסאוטר - מאדלר חומסקי לידי JWT ישראל, ואילו תקציבי ווירפול  ו"סוני מובייל" למשרד GPS.
בנוסף, הודיעה אלקטרה על צעד נוסף שיעביר לידיה את המושכות בכל הקשור לתחום המדיה בקבוצת אמ"צ. באלקטרה הוחלט כי בתחילת 2013 תעבור כל הפעילות הקמעונאית של אמ"צ (שקם אלקטריק, מחסני חשמל, אייס ואוטודיפו) לעבודה עצמאית בכל הקשור לפרסום השוטף, כמו גם לרכישת המדיה. זו תעשה ישירות מול גופי המדיה השונים באמצעות "אלקטרה מדיה" - גוף רכש מדיה פנימי שפועל מזה כשנתיים במסגרת אלקטרה ואחראי לרכש בתחומי הפרינט והרדיו. 
במקביל, משרד הפרסום JWT נבחר כ"משרד פרסום מלווה" של רשתות אייס, אוטו דיפו ו"שקם אלקטריק" ויתמוך בהן בליווי שיווקי, אסטרטגי וקריאטיבי. על פי החברה, סך הכל תקציב הפרסום של "אלקטרה מוצרי צריכה" עמד בחציון הראשון של 2012 על היקף של כ-35 מיליון שקלים.
באדלר-חומסקי, שהפסיקו בזמנו את ההתקשרות עם מזגני טורנדו כדי לעבוד עם אלקטרה, הופתעו מהמהלך שמשמעותו הפסד תקציב של כ-50 מיליון דולר במחירי מחירון לשנה. 










פי.סי.חץ