סקר גלובס: תדיראן היא חברת המזגנים המועדפת על הצרכנים

סקר גלובס: תדיראן היא חברת המזגנים המועדפת על הצרכנים

המזגנים השונים קיבלו ציונים גבוהים בקטגוריות הטכניות, הפונקציונאליות ורמת שביעות הרצון הכללית

ישנן לא מעט טוענות לכתר חברת המזגנים המועדפת על הצרכנים בארץ, אולם סקר גלובס שפורסם לאחרונה קובע כי התואר הנכסף הולך לתדיראן.
הסקר, שנערך בשיאה של העונה הקרה, תקופה בה המזגן משמש כאמצעי החימום המרכזי בחלק ניכר ממשקי הבית בישראל, נערך על-ידי מכון שריד שירותי מחקר עבור "גלובס" בדצמבר 2012, בקרב 639 צרכנים, שהתבקשו לדרג את שביעות רצונם מהמזגנים שבבעלותם מתוצרת ארבעת המותגים המובילים: אלקטרה, טורנדו, תדיראן ו-LG.
המרואיינים התבקשו, בין השאר, לדרג את שביעות רצונם הכללית מהמכשיר שבבעלותם, מפונקציית הקירור והחימום שלו, העיצוב, מהפונקציונאליות שלו (טיימר וכדומה), ממחירו, מצריכת החשמל ורמת הרעש של המזגן ומרמת השירות של נותנת השירות.
ראוי לציין כי בסך הכל קיבלו המזגנים השונים ציונים גבוהים בקטגוריות הטכניות, הפונקציונאליות ורמת שביעות הרצון הכללית. לעומת זאת, שביעות הרצון של הנשאלים מרמת המחיר, השירות, צריכת החשמל והרעש של המזגנים טעונה שיפור.
שקלול ממוצע של כל הקטגוריות בסקר של אחד המוצרים היותר נפוצים וחיוניים במשקי הבית בישראל, מעלה כי תדיראן זכתה לציון 7.9- כשלזכותה נזקף הציון הגבוה ביותר:8.6 בסעיף שביעות-רצון כללית. את המקום השני והשלישי בדירוג חולקות אלקטרה (8.8 שביעות רצון כללית) וטורנדו עם 7.7 (8.0), ואילו LG (ברימאג מזגנים) קיבלה ציון כולל של 8.1 ואת הציון הגבוה ביותר ברמת שביעות הרצון מהמזגן בקרב החברות הקטנות: 8.3.
בתחום צריכת החשמל הפתיעה LG כשקיבלה ציון 7.3 בעוד המתחרות הסתפקו בציון של 6.2-6.4 בלבד. בנוסף, דורגה יצרנית המזגנים הקוריאנית במקום הראשון בקטגוריית שביעות הרצון מכמות הרעש של המזגן: 7.9 לעומת 7.2-7.6 שקיבלו החברות האחרות, וציון ממוצע של 7.6 בקטגוריה.
את המקום הראשון בקטגוריית השירות קטפו בהתאמה אלקטרה ו-LG עם 7.8, ואולם הממוצע הכללי בקטגוריה זו עמד על 7.6, ציון המאותת לחברות המזגנים כי יש בהחלט מקום לשיפור.
"אנו גאים להיות מובילים וראשונים מבין החברות בעלות נתחי השוק המשמעותיים בתחום, בשביעות-רצון לקוחות. תדיראן רואה באיכות מוצריה, באמינות ובמצוינות השירות, לצד טכנולוגיות מתקדמות, את נכסיה הגדולים ביותר", מסר אבי זמיר, מנכ"ל תדיראן גרופ. "גם ב-2013 נמשיך להצעיד ולהוביל עם מוצרים מתקדמים, חסכוניים ויעילים, לצד שירות ללא פשרות, עבור הצרכן הישראלי".










פי.סי.חץ