הפרסומת של מזגני טורנדו פופולארית גם כשאינה משודרת

הפרסומת של מזגני טורנדו פופולארית גם כשאינה משודרת

כלל לא שודרה במהלך השבוע האחרון של יוני ולמרות זאת דורגה במדד הפרסומות הזכורות והאהובות!

לא יאומן כי יסופר: לפי נתוני יפעת בקרת פרסום, הפרסומת של מזגני טורנדו, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, כלל לא שודרה במהלך השבוע האחרון של יוני ותחילת יולי, ולמרות זאת דורגה במדד הפרסומות הזכורות והאהובות! 
הפרסומת החדשה של טורנדו, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, שבה שון גיטלמן מהתוכנית "בית-ספר למוסיקה" מסביר על המזגן שבביתו, דורגה חלק ניכר מחודש יוני בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר. שיעורי הזכירה לפרסומת נמוכים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 10%.
הקמפיין, שהוכן על ידי משרד באומן בר ריבנאי, מתמקד במזגן לג'נד של החברה וכותרתו "טורנדו לג'נד המזגן הטוב בעולם".
המודעה של הקמפיין מזמינה את הצרכנים "להתקדם לסדרת המזגנים העיליים החדשה מודל 2013 והטובה ביותר בישראל". הלג'נד החדש מתאפיין בעיצוב חדשני, פאנל שטוח, תאורת לד המשתקפת מתוך המזגן והקונים יוכלו ליהנות משירות מקצועי ו-5 שנות אחריות.
הלג'נד החדש מצויד במערכת פיזור רב כיוונית ימינה-שמאלה ולמעלה-למטה (Swing), מקרר במהירות גבוהה טורבו, נחשב לשקט למדי- DBA 42, בעל יעילות אנרגטית גבוהה וחסכוני בצריכת החשמל, מערכת מסנני אוויר, מערכת פילטרים מתקדמת, בעל עמידות גבוהה ו"גולד פין"- ציפוי הידרופילי מוזהב ביחידה הפנימית והחיצונית המונע הצטברות קורוזיה ומאריך את חיי המזגן.
ניתן להשיג את המזגן המגיע עם שנה ראשונה אחריות מלאה, ברשתות: ענק המזגנים, עולם המיזוג, מיזוג נטו, רשתות החשמל המובחרות, סיטונאים וכדומה.
ראוי לציין כי הפרסומת של ביטוח 9  מיליון, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב ובכיכובה של שני כהן, המזכירה של "שוקה", מדורגת השבוע בראש טבלת הפרסומות האהובות ביותר. שיעורי האהדה לפרסומת גבוהים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 21%.
 










פי.סי.חץ