תדיראן גרופ השקיעה מעל מיליון דולר בהקמת מרכז קונספט חדש הכולל את המזגנים ושאר מותגי הפרימיום

תדיראן גרופ השקיעה מעל מיליון דולר בהקמת מרכז קונספט חדש הכולל את המזגנים ושאר מותגי הפרימיום

“המרכז החדש יהווה בית מתקדם לאדריכלים ומעצבים, עם הייעוץ הטוב בתחום, ומגוון חסר תקדים של מוצרי עילית, שיעמוד לרשות הלקוחות”

תדיראן גרופ לוקחת את המונח פרימיום צעד אחד קדימה. החברה השיקה לאחרונה מרכז קונספט חדש, בהשקעה של מעל מיליון דולר.
במרכז המרשים הממוקם בהרצליה פיתוח ומשתרע ומשתרע על שטח של 500 מ”ר במספר מפלסים, מוצגים זה לצד זה מיטב המותגים של הקבוצה בהם: De Dietrich, VIKING, KitchenAid, לצד מקבץ נכבד של מזגני הפרימיום שמייצרת ומשווקת תדיראן בהם הדגמים החדשים לשנת 2014 בטכנולוגיית האינוונטר, בשלל צבעים.
תדיראן גרופ משווקת בישראל כעשרה מותגים בתחומי מוצרי הצריכה, המיזוג והחשמל. בשנים האחרונות, נוצרה דרישה לייבא לישראל מגוון רחב יותר של מוצרי פרמיום, המיועדים לקהלים בסגמנטים סוציו-אקונומיים שונים. הצורך במגוון רחב הגיע בעיקר מאדריכלים ומעצבי פנים, שלרוב הם המתווכים בין תדיראן לצרכנים הסופיים. 
משה ממרוד, בעלי תדיראן גרופ: “המרכז החדש יהווה בית מתקדם לאדריכלים ומעצבים, עם הייעוץ הטוב בתחום, ומגוון חסר תקדים של מוצרי עילית, שיעמוד לרשות הלקוחות” 
אבי זמיר, מנכ”ל תדיראן גרופ: “המרכז החדש הוא הפתרון המתבקש לבידול וניתור של לקוחות הפרמיום, והוא יהווה בית מתקדם לאדריכלים ומעצבים. הכשרנו אנשי מקצוע שיעניקו את הייעוץ הטוב בתחום, והשקענו ביבוא מגוון חסר תקדים של מוצרי עילית, משלל מותגי הפרמיום, שיעמוד לרשות הלקוחות ויכלול בין היתר, מטבחים פעילים להדגמות ואירוח”.










פי.סי.חץ