שמירה אישית

שמירה אישית

תוכנה חדשה וחכמה מסייעת לטכנאי מיזוג האוויר השירות לשמור על לקוחותיו

אלון גני

חלק נכבד ממעמדו של טכנאי השירות נקבע ע"י שמירה על הלקוחות ומתן שירות הולם ללקוחות חדשים וקיימים.
מחקרים מראים כי שירות טוב גורם ללקוחות לשמור נאמנות לנותן השירות. תוכנת מרום נותנת את הפתרון המושלם לשימור הלקוחות. זאת תוכנה לטכנאי הממוצע שתעשה לו סדר בבלגן וגם נמכרת במחיר טוב.

תוכנת מרום הינה תוכנת CRM שבה יכול כל טכנאי שירות לנהל את כל הלקוחות שלו.
להלן ראיון עם צבי נסים, מנהל קליק-וואן, המפתחת את תוכנת מרום.

שאלה: ספר לנו בכמה מילים, מה היא תוכנת מרום?
צבי: במקור, אני טכנאי קירור ומיזוג ותמיד רציתי כלי פשוט ונוח כדי לנהל את קריאות השירות שאליהם יצאתי. במסגרת החיפושים, ראיתי המון תוכנות, אבל כולם היו בתחום ה 5000 ש"ח ומעלה, ומה שהיה זול, היה פיראטי, ולא מקצועי. לדוגמא: הייתה תוכנה שעשתה הצעת מחיר להזמנת עבודה, שזה נחמד, אבל לא מספק, כי לא היו לי בהדפסה 2 דוחות אחרונים של הקריאה של הלקוח לאותו מוצר ולא יכולתי להקצות טכנאי וזמן לאותה קריאה.
מה עושים כשאין מוצר? מפתחים אותו! אז כתבנו את מרום מתוך ראייה של טכנאים ולא של מתכנתים (דבר חשוב לכשעצמו!), הבאנו את התוכנה לטכנאי שטח כדי שיספרו לנו מה לדעתם צריך שיפור – ומכאן הכל היסטוריה...

שאלה: לאור הפיתוח של תוכנת מרום, עדיין, כיצד טכנאי שרות יכול להתנהל מול התוכנה?
צבי: את תוכנת מרום ניתן להתקין בכל מחשב נייח במשרד ולשלוט על העסק דרך המשרד או לחילופין ניתן להתקין את התוכנה במחשב אולטרא נייד ובהגיעך ללקוח תוכל להפיק קריאות שירות או מסמכי הנהלת חשבונות ללקוח.

בימים אלו אנו שוקדים למצוא מוצרי עזר לטכנאי שירות, כגון: מחשב אולטרא עם מסך מגע ומדפסת קומפקטית כך שטכנאי שירות יוכל לעבוד בצורה מסודרת בשטח מבלי לפרוק את חומר העבודה שעל המחשב ולשלוח אותו ללקוחות בדואר.

שאלה: לאחר שהתוכנה מותקנת כיצד אוכל לשמר את הלקוחות שלי?
צבי: בתוכנת מרום מצורף מודול של שירות לקוחות וקישורי קבצים ללקוח כך שאתה כטכנאי יכול לתעד כל שיחה עם הלקוח ולשמור קבצים מצורפים של הלקוח בכרטיסו האישי.

תוכל לתת תזכורת לפניית לקוח, כך שכל התזכורות יוקפצו לך על המסך. בכל שלב תוכל לעדכן פניות לקוח שנמצאות בתזכורות.
לכן, אנו רואים חשיבות רבה בשירות הלקוחות שאתה, כטכנאי, נותן ללקוח שלך. כך שהלקוח יודע שכל בקשה או תלונה  שלו יכולה להיות מתועדת בכרטיסו האישי ושום מידע אינו הולך לאיבוד.

כמו כן, אם הלקוח שולח לך מסמכים הקשורים לתיקון מסוים או כל תכתובת בינך לבין הלקוח, תוכל לצרפם לכרטיס הלקוח במהירות וביעילות.
תוכל למזג דואר דרך כרטיס לקוח או הדפסת מכתב בקלות מרבית.

שאלה: ומה קורה עם מסמכי הנהלת חשבונות, כגון הוצאת חשבוניות מס, קבלות וכדומה?
צבי: דרך תוכנת מרום תוכל ליצור את כל מסמכי הנהלת חשבונות ללקוחות שלך במידי. כך שאתה מגיע ללקוח תוכל להפיק החל ממסמך הצעת מחיר ועד לקבלת התשלום כולל זיכויים ללקוח במידת הצורך.

בכדי לפשט את תוכנת מרום ולאחר עדכון קריאת השירות שנתת ללקוח תוכל ליצור מסמך הנהלת חשבונות דרך קריאות השירות ובכך כל הפרטים כבר יוכנסו למסמך ותצטרך לך רק לאשרו ולהדפיסו.

ככלל, אנו רואים חשיבות רבה בפישוט העבודה לטכנאי הנותן שירות בבית הלקוח ומתן גמישות מרבית לתוכנה להתאימה לצרכיך בקלות רבה.

שאלה: לאחר שהבנו שאנו יכולים לנהל את הלקוחות שלנו, מה עוד התוכנה יכולה לעשות בכדי שהעסק שלנו ימשיך להצליח?
צבי: בעת הפיתוח אנו חשבנו על דברים נוספים שיעמידו כלים טובים וחשובים לטכנאי העובד בשטח. אני אנסה לתמצת את עיקרי התוכנה הנוספים שיכולים לתת כלי עזר לעבודה השוטפת בחיי יום-יום.

ניהול ספקים ומוצרים ומלאי - בתוכנת מרום תוכל לנהל את הספקים שלך באופן יעיל ביותר כך שתוכל לראות את כל פעולת הספק בזמן אמת.
תוכל להכין הזמנות רכש לספקים איתם אתה עובד ולראות את יתרת חובך לאותם ספקים.

כמו כן תוכל לשייך כל מוצר לספק ולקבוע את מחיר המוצר בתוספת אחוז הרווח שאתה כטכנאי מעוניין להרוויח על החלק.
בהזדמנות זו אנו יכולים להזכיר לך שתוכל לנהל את מלאי המוצרים שלך כך שאתה כטכנאי תוכל לדעת בזמן אמת את כמות המוצרים הקיימים אצלך בעסק ובכל רגע נתון תוכל לראות את תזכורת התאמת המלאי שלך במסך הראשי של התוכנה.

כמו כן נבנה בשבילך מחירון אישי ללקוחות, כך שאם קיימים לקוחות מעודפים שאתה מעוניין לתת להם מחיר שונה ממחיר המחירון המערכת תוכל לעדכן להם מחירון אישי והנתונים יופיעו בכל מסמכי הלקוח. בכל עת תוכל להדפיס ללקוח המועדף את המחירון שלו ובכך לבנות אמון בינך ובין הלקוח.
דבר נוסף שנבנה הוא שתוכל להגדיר במערכת אם הלקוח שלך נמצא במחירון כולל מע"מ או שיש לחייבו במע"מ בכל מסמך הנה"ח.

עריכת מוצרים - כמוסבר בפסקה הקודמת, אתה, כבעל עסק, תוכל לנהל את רמת המוצרים שלך עד לרמת מיקומם ומחלקתם כך שאם אתה נותן שירות למספר מוצרים בו זמנית (כגון: מקררים, מכונות כביסה וכד') תוכל לסווג כל חלק לפי אופן השימוש.
תוכל גם להגדיר מוצרים דומים למוצר שאתה מעוניין לערוך ובכך לעשות השוואת מוצרים דומים מספקים שונים (אופציה זו תופעל בגרסא הבאה של התוכנה שתופץ בקרוב).

הגדרת קופה והפקדות לבנק - במהלך עבודתך בתוכנה תוכל להכיר את קופת התוכנה, כך שאתה כבעל עסק תוכל להזין את הוצאותיך לתוכנה ותוכל לדעת בכל עת רווחיות העסק בכל שלב.
כמו כן תוכל להדפיס הפקדות לבנק בקלות מרבית ולחסוך זמן במילוי מעטפות בנק.

חיפוש ודוחות במערכת מרום - בין הבעיות של בעלי עסקים הוא להפיק דוחות או חיפוש ממאגר הנתונים שקיימים אצלו בעסק. לכן בתוכנת מרום שמנו גדש רב על הפקת דוחות וחיפוש במערכת בקלות מרבית.
לדוגמא: תוכל להפיק דוח מובנה של כל החייבים לך כסף בכל חודש, מבלי להתחיל לחפש נתונים בכל כרטיס לקוח בנפרד. תוכל לבדוק ולהדפיס דוחות מסוימים לפי חתכים ע"פ בחירתך בריכוזי דוחות או דרך מחולל הדוחות שלנו.
דרך מחולל הדוחות שלנו תוכל גם למזג דואר כמותי או מעטפות ע"פ בחירתך לכל הלקוחות שלך לפי חתכים שתוכל להגדיר מראש (כגון: מכתב לחייבים לך כסף בלבד או מכתב לשנה טובה),

עבודה ברשת - אם אתם משרד המתנהל ביותר ממחשב אחד תוכלו לנהל את העסק ברשת עד לכמות של 5 משתמשים בו זמנית.
כל משתמש בתוכנה מקבל שם משתמש וסיסמה ויכול לעבוד לפי השם שלו באופן חופשי לגמרי.

שאלה: לקראת סיום, מהם החידושים שיופיעו בגרסא הבאה שתצא בקרוב?
צבי: אנו מתכוונים לתת שינויים משמעותיים העומדים לצאת לקראת הגרסה הבאה שתצא בזמן הקרוב לשיווק. אסקור בקצרה את השינויים המהותיים שיופיעו בגרסה הבאה.
• משתמשי התוכנה יוכלו לנהל יומן הנמצא בשרתי "גוגל" ובכך לשלוח הודעות קריאת שירות או תזכורות לטכנאים שנמצאים בשטח.
• הגדרת מוצרים דומים הקיימים במערכת - אתה כבעל עסק תוכל להגדיר מוצרים דומים שקיימים במערכת ובכך להיות במעקב על כל מוצר שיש לו תחליף או מוצר שניתן לקנותו משני ספקים שונים ומעלה ולדעת כל מחיר של כל ספק וספק.
• מחולל דוחות ומיזוג דואר – החל מהגרסא הבאה תוכלו למזג דואר בקלות וביעילות ללקוח בקלות מרבית.
• דוח מוצרים נמכרים בכל חודש – תוכל לראות את המוצרים שנמכרים בכל חודש ובכך תוכל למקד את העסק להצלחה.
• תוכל להציג ספר קופה ובכך לראות את ההכנסות או ההוצאות לפי חודש או תקופה ע"פ בחירתך.

שאלה לסיום: למי מתאימה התוכנה ומהם הדרכים שבהם טכנאי יכול לעבוד עם התוכנה או לנסות ולחוות אותה לפני שימוש באופן קבוע?
צבי: התוכנה מתאימה לכל אדם הנותן שירות מכל סוג שהוא, לדוגמא טכנאי מיזוג וקירור, טכנאי מוצרים ביתיים, טכנאי מחשבים וכדומה.
ניתן להוריד ולהתקין את התוכנה לגרסת ניסיון למשך 30 יום מאתר הבית שלנו בכתובת www.clickone.co.il .
אנו נשמח לעזור בתמיכה טכנית במשך זמן זה בכדי שתוכל ללמוד על התוכנה יותר.
כמו כן, בתקופה הקרובה אנו מתעתדים לעשות כנס להדגמת התוכנה לכל המעוניין.
(פרטים יגיעו בקרוב)
לעת עתה מחיר התוכנה הינו במחיר מבצע של 450 ש"ח לשנה, הכולל עדכוני תוכנה באופן שוטף ותמיכה טכנית לאורך התקופה שהתוכנה בשימוש על ידכם.

לפרטים ומידע נוסף: 054-4753695, 054-8456123, פקס: 03-9379658, info@clickone.co.il, www.clickone.co.il










פי.סי.חץ