אנרקור משיקה קמפיין מיתוג בהשקעה של חצי מיליון שקלים

אנרקור משיקה קמפיין מיתוג בהשקעה של חצי מיליון שקלים

מיתוג החברה כאחת מהמובילות בתחום המיזוג החסכוני והידידותי לסביבה

 חברת אנרקור, נציגת תאגיד האנרגיה הבינלאומי GREE, משיקה קמפיין מיתוג תלת-שלבי בעיתונות הכלכלית. בסיס האסטרטגיה של GREE הינו מיתוג החברה כאחת מהמובילות בתחום המיזוג החסכוני והידידותי לסביבה. החברה התקינה מערכות מיזוג בגופים גדולים, כגון: בתי מלון, בנייני משרדים, בתי חולים, משרדי היי-טק ועוד. 

השלב הראשון מציג 3 מנהלים בכירים מתחום המלונאות, קונגרסים ומתחמי משרדים גדולים המדברים על היתרונות שהפיקו ממזגני חוסכי האנרגיה של GREE, כל אחד לפי הצורך האישי שלו. השלב שני עתיד להתפרסם בשבועות הקרובים ויעסוק בפרויקטים מצליחים של GREE ועמידת החברה באתגרים המקצועיים שעמדו בפניה. פרטים לגבי השלב השלישי עדיין לא נמסרו. היקף הקמפיין הוא כ-500 אלף שקלים.










פי.סי.חץ