אלקטרה מרחיבה את סדרת המזגנים הצבעוניים אלקטרה + ART

אלקטרה מרחיבה את סדרת המזגנים הצבעוניים אלקטרה + ART

הסדרה כוללת 40 עיצובים שונים המיועדים לחדרי ילדים ונוער, שינה ומגורים, שפותחו בהתאם לטעמו של הצרכן הישראלי

שנה אחרי שהשיקה את קולקציית "אלקטרה +ART" הכוללת מזגנים בצבעים חדשים ובשילוב של מגוון איורים, מרחיבה אלקטרה מוצרי צריכה את הסדרה הפופולארית. כעת כוללת הסדרה 40 עיצובים שונים המיועדים לחדרי ילדים, חדרי נוער, חדרי שינה וחדרי מגורים, שפותחו בהתאם לטעמו של הצרכן הישראלי ועונים על הצורך של עיצוב הבית והפיכת המזגן לפריט עיצובי.
מאלקטרה נמסר כי אחרי שנים רבות בהם האינסטינקט הראשוני היה להעלים את המזגן או להתעלם ממנו, למדו הצרכנים כי מדובר בפריט הכרחי ולכן נתנה החברה מענה עיצובי הולם כך שהמזגן יוכל להשתלב באופן טבעי בין כותלי הבית. 
יגיל וויט, סמנכ"ל ומנהל חטיבת אלקטרה באלקטרה מוצרי צריכה, אמר: "כחברה מובילה אנו מחויבים להביא לצרכן הישראלי את מגוון הפתרונות הטובים ביותר בסטנדרטים הגבוהים ביותר. זיהינו את הצורך של הפיכת המזגן לפריט מעוצב, המשתלב עם התכנון הדקורטיבי של הבית וכמענה לצורך זה בחרנו להרחיב את סדרת אלקטרה ART ולהשיק קולקציה חדשה תחת השם "אלקטרה +ART". ממחקרים שערכנו עולה באופן ברור, שהצרכן הישראלי בעל מודעות עיצוב גבוהה ומחכה בציפייה לבשורת העיצוב גם בתחום המזגנים".
סדרת "אלקטרה +ART" לוקחת את קו המזגנים של החברה מספר צעדים קדימה ונותנת להם תפיסה עיצובית חדשה לגמרי.
בדומה למהפכת הפלזמה ששינתה כליל את חוויית הצפייה בטלוויזיה, גם המזגנים החדשים מתאפיינים בפנל שטוח יותר. בנוסף לשלל הצבעים הדינאמיים בהם מוצעים המזגנים המתקדמים, הסדרה החדשה בולטת בעיצוב המודרני והמאוד מגוון שמנסה לקלוע לטעמם של משתמשים מכל קשת הגילאים וקצוות החברה הישראלית. אגב, במחקר שערכה החברה, ציינו 76% כי קו המזגנים המעוצבים מוצא חן בעיניהם ואף מוכנים לשלם פרמיה עבורו. עוד ציינו הצרכנים, שהמזגן המעוצב הפך לפריט נוכח בעל ויטאליות ושיק.
סדרת מזגני אלקטרה ART+ כוללת 40 עיצובים צבעים המשתלבים באופן מושלם בעיצוב הבית. הסדרה כוללת מזגנים בתפוקות של 1– 2.5 כ"ס רגילים ובטכנולוגיית אינברטר. למזגני אלקטרה ATR+ שלט רחוק ידידותי וקל להפעלה, טיימר המאפשר לקבוע הפעלה וכיבוי אוטומאטיים בשעה קבועה מראש, SLEEP - שולט על פעולת המזגן בלילה ומונע מיזוג יתר, אפשרות חיבור לשעון שבת, Auto Restart - שמירת נתוני ההפעלה של המזגן במקרה הפסקת חשמל, I Feel - חיישנים בשלט רחוק המעדכנים את המזגן על הטמפרטורה בסביבת המשתמש ועוד.
השקת מזגני אלקטרה ART+ מלווה בקמפיין פרסום רחב היקף אשר יכלול: טלוויזיה, עיתונות, אינטרנט ופעילות בנקודות המכירה באמצעות משרד הפרסום אדלר, חומסקי & ורשבסקי בהיקף של כ-2 מיליון ש"ח.










פי.סי.חץ