אלקטרה השיקה מחדש את המותג ווירפול

אלקטרה השיקה מחדש את המותג ווירפול

חברת ווירלפול הינה ענקית בתחום ייצור מוצרי חשמל ביתיים

כחצי שנה לאחר שקיבלה את הזיכיון, השיקה לאחרונה אלקטרה מוצרי צריכה, חברת האם של אלקטרה מזגנים, את המותג ווירפול בישראל. חברת ווירלפול הינה ענקית בתחום ייצור מוצרי חשמל ביתיים ועוסקת בייצור ושיווק מכשירי חשמל לבנים וציוד לבית כמו מקררים, מקפיאים, מכונות כביסה, מייבשים, מדיחי כלים ומיקרוגלים. 
ברשות החברה 13 מפעלים ברחבי העולם והיא משווקת מוצרים ביותר מ- 170 מדינות עם מחזור מכירות שנתי של מעל 17 מיליארד דולר ומעל 67,000 עובדים ברחבי העולם.
מכירות ווירפול בישראל מוערכות ב-50 מיליון שקל. ההערכה היא כי אלקטרה מתכוונת לבסס את המותג כאחד המותגים המובילים בתחום המוצרים הלבנים. אלקטרה תשקיע במהלך כ-7 מיליון שקל והוא יכלול השקה של כ-100 מוצרים חדשים וכניסה לקטגוריות חדשות, פעילות בנקודות מכירה וקמפיין פרסומי. 
הזיכיון למותג ווירפול עבר לאלקטרה מקבוצת קרדן שבזמנו ירשה אותו מאלקטרה.
יקי ודמני, מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה, הבהיר כי אלקטרה שואפת להציב את ווירפול בין שלושת המותגים המובילים במדינת ישראל במוצרים לבנים. לשם כך מתכוונת החברה הוותיקה להחליף את המוצרים הקיימים למוצרים מקולקציות חדשות ולהביא בנוסף מוצרים בקטגוריות של ווירפול שלא קיימות היום בארץ, כמו תנורים, כיריים, קולטי אדים ומיקרוגלים.
אלקטרה מוצרי צריכה סיימה את שנת 2010 עם היקף מכירות של כ- 2.4 מיליארד שקל. החברה עוסקת בייצור, יבוא, מכירה, הפצה ושיווק של מזגנים ומוצרי חשמל לבית תחת המותגים אלקטרה, אלקו, פיליפס, סאוטר, מילה וליבהר ומפעילה את הרשתות שקם אלקטריק, סנסור ומחסני חשמל.










פי.סי.חץ