טורנדו נפרדה מ'שלמור' ויצאה למכרז על משרד פרסום חדש

טורנדו נפרדה מ'שלמור' ויצאה למכרז על משרד פרסום חדש

בנוסף לפרידה משלמור מודיעה טורנדו על התרחבות עסקית וכניסה לתחום מוצרי החשמל באמצעות השקת המותג Midea בישראל

חברת המזגנים טורנדו נפרדת ממשרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי. ההסכם בין הצדדים, שיחתום שנתיים של פעילות משותפת, הסתיים בתחילת חודש נובמבר. התקציב של טורנדו נחשב לאחד הגדולים בשוק המזגנים.
בנוסף לפרידה משלמור מודיעה טורנדו על התרחבות עסקית וכניסה לתחום מוצרי החשמל באמצעות השקת המותג Midea בישראל. בין טורנדו ל- Midea (יצרית מזגני טורנדו) נחתם חוזה שותפות להשקת קו מוצרי חשמל (לבנים) בישראל, שיוביל להגדלת תקציב הפרסום ב-40%.
מטורנדו נמסר עוד כי בחודש האחרון ובעקבות תקופת החגים ביקשה החברה ממשרד הפרסום להמשיך את הטיפול בתקציב עד סוף השנה ונענתה לכך בחיוב. נתון נוסף ומשמעותי שיכול לשפוך אור על הקשר בין טורנדו לשלמור הוא התייחסות החברה לפרישתו של גדעון עמיחי ממשרד הפרסום. בחברה מסבירים כי "עזיבתו של עמיחי מחזקת את רצון טורנדו לבדוק אופציות נוספות". 
‏אדם פולצ'ק, מנכ"ל משותף בשלמור אבנון עמיחי, התייחס להודעת טורנדו ואמר: "העבודה של שלמור עם טורנדו הביאה להישגים מדהימים. קבוצת טורנדו סיימה את 2011 כאשר הם עוקפים את תדיראן וקרובים מאוד לאלקטרה. מצב השוק אינו מאפשר למשרדים ולחברות המדיה לעבוד עם תנאים שמסבים להם הפסדי ענק. צריך לשים סוף לתופעה הזאת. זאת בעיה ענפית".










פי.סי.חץ