"תדיראן גרופ" השקיעה כ-1.5 מיליון ש' בקמפיין חסות

במרכזו קולקציית המקררים המתקדמים של המותג בלומברג

קבוצת "תדיראן גרופ", מהמובילות בישראל לייצור, יבוא ושיווק מוצרי חשמל ביתיים ופתרונות מיזוג אוויר לשוק הפרטי והעסקי, יצאה בימים אלה בקמפיין חסות בערוצים 2, 10 ו-24 שבמרכזו, קולקציית המקררים המתקדמים של המותג בלומברג, תחת המסר המוביל: "Blomberg  - בהרמוניה עם הטבע". 
הקמפיין בהיקף של כמליון וחצי שקל.
יפעת קרני, סמנכ"ל אסטרטגיה ושיווק ב"תדיראן גרופ": "בלומברג הינו מותג מוביל שמזוהה עם הערכים שמייצגים אותו - מצוינות ואיכות ללא פשרות לצד קדמה טכנולוגית המעניקה ערך מוסף ייחודי ללקוח. בלומברג הינו מותג מנצח: באיכות גרמנית, בעיצוב זוכה פרסים ובמחיר אטרקטיבי, ולכן הוא ממשיך להיות במוקד הפעילות התקשורתית של הקבוצה.
במסגרת הקמפיין אנו חושפים בפני הצרכן את קו המקררים המתקדמים של המותג, המצוידים בטכנולוגית "אור כחול" ייחודי, המאפשר לפירות ולירקות להמשיך בתהליך הטמעת פחם במזון (פוטוסינתזה) בעת האחסון במקרר ובכך לשמור על טריותם".
פעילות תקשורתית זו של מקררי בלומברג מהווה המשך לפעילות התקשורתית להשקת קו המוצרים חדש של המותג , שהינם ידידותיים יותר לסביבה, חסכוניים בחשמל, מספקים פתרונות מתקדמים ונוחים למשתמש ומעוצבים באופן מושלם עם המטבח המודרני. מוצרי בלומברג זוכים שנה אחר שנה בפרסי Plus x – התחרות הגדולה ביותר בגרמניה לשוק מוצרי האלקטרוניקה, המעניקה חותמת איכות ואמינות בתחומי חדשנות ועיצוב כמו גם פרסים של שימוש נוח ואיכות הסביבה למוצרים השונים.
הקו החדש כולל כמאה מוצרים המשתייכים לחמש קטגוריות – מקררים, תנורי בישול וכיריים, מדיחי כלים, מכונות כביסה ומייבשי כביסה, עם יחס של תמורה מעולה למחיר (VFM). 
"תדיראן גרופ" משווקת את המותגים אמקור, תדיראן, אמנה, קריסטל, בלומברג, AEG, Viking, De Dietrich, .KitchenAid.










פי.סי.חץ