באומן בר ריבנאי זכה בתקציב הפרסום של טורנדו

באומן בר ריבנאי זכה בתקציב הפרסום של טורנדו

היקף התקציב של טורנדו צפוי לגדול ב-40% בשנה הקרובה ויעמוד על כ-40 מיליון שקל

תקציב הפרסום של קבוצת טורנדו עובר למשרד הפרסום באומן בר ריבנאי והוא יטופל בו החל מהחודש הקרוב, לשלוש השנים הקרובות. 
באומן בר ריבנאי גבר בשלב הגמר של המכרז על המשרדים ענבר מרחב וזרמון גולדמן. היקף התקציב של טורנדו צפוי לגדול ב-40% בשנה הקרובה ויעמוד על כ-40 מיליון שקל.
בשנתיים האחרונות טופל התקציב בשלמור אבנון עמיחי, ואולם לפני כחודשיים הוחלט בטורנדו להוציא את התקציב למכרז. 
בשנה החולפת, הקו הפרסומי שהוביל שלמור אבנון עמיחי עבור טורנדו בטלוויזיה היה סדרת הפרסומות בכיכוב דודו ארז.
בחוגי הענף נאמר כי הסיבה לכך היא הצורך לשנות את הקו הקריאייטיבי בעקבות ההתרחבות העסקית של הקבוצה, כניסה לתחום מוצרי החשמל והשקת מותג Midea בינואר, תאגיד בינלאומי למזגנים ומוצרי חשמל (והיצרן של טורנדו ב-6 שנים האחרונות). בנוסף נטען כי גם עזיבתו של גדעון עמיחי את שלמור אבנון עמיחי תרמה למהלך. 
למרות ההערכה המקצועית שרוכש רונן בזזי, מייסד ובעלי טורנדו, לחברת רכש המדיה יוניברסל (מקבוצת מקאן אריקסון), רכש המדיה של תקציב המיליונים יטופל על ידי זניט אופטימדיה מקבוצת באומן בר ריבנאי ובניהולו של אלון הוכדורף. בטורנדו ציינו בעבר, כי חלופה אפשרית בעיניהם היא פיצול תקציבי המדיה ותקציבי הקריאייטיב כך שיוניברסל תהיה זו שתרכוש עבורם את המדיה, גם אם משרד הפרסום הנבחר לא קשור עם יוניברסל בהסכמי רכישה.
עוד ברשימת המטלות רענון הקו הפרסומי של רשתות החברה: ענק המזגנים, עולם המיזוג ומיזוג נטו אשר מתמחות בייעוץ ומכירת מזגנים. 










פי.סי.חץ