"תדיראן" זכתה בפרס המי"ל במצוינות במערך שירות לקוחות

הפרס ניתן לחברה בקטגוריה "מערך שירות לקוחות כשותף עסקי אסטרטגי ומוביל שינויים" בחברות בינוניות-קטנות

חברת המזגנים "תדיראן" מבית "תדיראן גרופ" זכתה בפרס המי"ל למצוינות בשירות לשנת 2011. הפרס ניתן לחברה בקטגוריה "מערך שירות לקוחות כשותף עסקי אסטרטגי ומוביל שינויים" בחברות בינוניות-קטנות. מבין כל החברות שהגישו את מועמדותן, "תדיראן" קטפה את המקום הראשון – לפני "שיכון ובינוי" (מקום שני) ו"יורוקום" (שלישי).
זו הפעם השנייה ש"תדיראן" זוכה בפרס המי"ל למצוינות בשירות. ב-2006 ניתן לה הפרס השני בקטגוריית "מהפכה בשירות B2C".
הפרס הנוכחי ניתן לחברה על המהלך הגורף "שירות מתקדם לאנרגיה מתקדם" שהוביל מערך שירות הלקוחות להקמת פורום לאנרגיה מתחדשת שהתניע שינויים חוצי ארגון. שינויים אלה הובילו לקידום המכירות, לשיפור טכנולוגי ולביסוס מעמדה של החברה כמובילה בתחום ההתייעלות האנרגטית ובהנחלת טכנולוגיות ירוקות לאור היעד הלאומי לחיסכון באנרגיה. 
אבי זמיר, מנכ"ל "תדיראן גרופ": "מערך השירות של 'תדיראן', מכוח הפרישה הארצית והמגע הישיר עם מוסדות וארגונים, זיהה את הפוטנציאל העצום בהובלת תהליכי התייעלות אנרגטית בתחום המזגנים, הן למינוף מכירות והן כמנוע צמיחה ומובילות, וסחף את כל החברה להתפתחות בכיוון זה. המהלך הגורף שהוביל מוכיח עד כמה שירות הלקוחות חשוב וחיוני לצמיחה של ארגון לא פחות ממחלקת המחקר והפיתוח".
פרס המי"ל למצוינות בשירות, הניתן זו השנה העשירית, הוא אות הוקרה לארגונים וחברות שביצעו מהלכים יוצאים מן הכלל בתחום השירות. הזוכים נבחרים על-ידי צוות שופטים המונה מעל 40 חברים, ביניהם סמנכ"לי שירות, אנשי אקדמיה ויועצים מובילים בתחום השירות. 
חברת "תדיראן", עם ותק של 46 שנות פעילות, מתמחה בפתרונות מיזוג אוויר בטכנולוגיות מתקדמות למגזר הפרטי, המוסדי והמסחרי  ונחשבת לחלוצה בתחום של התייעלות אנרגטית.. נוסף על מזגני "תדיראן", משווקת החברה את המזגנים של חברות המזגנים המובילות בעולם "טושיבה" ו"קרייר".










פי.סי.חץ