שירות לקוחות אינטרנטי אישי בתעשיית הקירור? בהחלט כן!

שירות לקוחות אינטרנטי אישי בתעשיית הקירור? בהחלט כן!

בסופקו, הועלו לאתר החברה מאמרים מקצועיים, דפי נתונים והוראות הפעלה

 חלק מתהליך שינוי הקונספט שעוברת סופקו אינטרנשיונל בחודשים האחרונים, החליטו בסופקו לשדרג את רמת שירות הלקוחות המוכרת ולאפשר ללקוחות פתרונות נוספים.
במסגרת השינויים הועלו לאתר החברה מאמרים מקצועיים, דפי נתונים והוראות הפעלה כאשר מושם דגש על תרגום ההוראות לעברית.
בנוסף, הקימו בסופקו עמוד חברה רשמי ב-facebook במטרה לשפר ולזרז את המענה ללקוחות.
בעמוד החברה הם מציעים סרטוני הדרכה, טפסים אינטרנטיים לפניה אישית לחברה, ולראשונה, אפשרות פשוט לשאול שאלות דרך הקיר (Wall) בשעות העבודה ולקבל מענה און-ליין.
מסופקו אינטרנשיונל נמסר שכחלק מקידום מערך שירות הלקוחות החדש יינתנו הטבות בלעדיות לחברים באתר ובפייסבוק.
שווה בדיקה: www.facebook.com/supco.international
www.supco.co.il  טל' 09-8654101 










פי.סי.חץ