LG מסתערת על שוק המיזוג הבריטי עם אסטרטגיה עסקית חדשה

LG מסתערת על שוק המיזוג הבריטי עם אסטרטגיה עסקית חדשה

תיתן מענה לבעיות שהתגלו בעבר וחיזוק של המותג הקוריאני בשוק החשוב

יצרנית המזגנים LG חשפה לאחרונה אסטרטגיה חדשה המיועדת לשוק הבריטי, ואשר אמורה לתת מענה לבעיות שהתגלו בעבר וחיזוק של המותג הקוריאני בשוק החשוב.
החברה הכפילה את מצבת כח האדם של חטיבת מיזוג האוויר והאנרגיה באנגליה, ובמקביל השיקה את מוצר הדגל החדש שלה בתחום ה-,Multi-V :VRF שדרגה את מחלקת שירות הלקוחות כולל הגדלת האחריות לחמש שנים על התקנות שעומדות בסטנדרטים הגבוהים של LG. בנוסף, פתחה החברה אקדמיה למיזוג אוויר בה היא נותנת קורסים בחינם למכשירים ומציגה את כל שלל מוצריה. 
יונג לים (Hyoung Lim), יו"ר LG בריטניה ציין כי ההשקה הינה סמל למחויבות הגלובלית של החברה לשוק המקומי. "זוהי אסטרטגיה עסקית חדשה שתוכננה במיוחד עבור השוק הבריטי. אנו מודעים לכך שהמודעות לנוכחות של LG באנגליה נמוכה למדי, ולכן אנו נחושים לתקן את המצב. LG מתחילה כעת דף חדש בבריטניה ואנו רוצים שהלקוחות יתנו לנו את הצ'אנס לו אנו ראויים".
נייק ריימן, LG בריטניה, ציין כי היעד המרכזי שהוצב בתוכנית האסטרטגית החדשה הנו הכפלת נתח השוק בשנת 2012, יעד שאפתני שיושג לדבריו באמצעות מה שמכונה וואן סטופ שופ. במילים אחרות, LG תציע חבילת פתרונות הכוללת מערכות סולאריות, קו רחב של תאורת לד ופלזמה, ומגוון גדול של צ'ילרים ומערכות מיזוג לפרויקטים יותר מורכבים. "אנחנו הולכים על גישה יותר הוליסטית של אנרגיה, ואשר זכתה עד כה לפידבק חיובי מהיועצים ומשתמשי הקצה עימם שוחחנו", אמר ריימן.
על מנת לייחד ולמצב את עצמה, LG מציעה אחריות די חסרת תקדים בשוק: שלוש או חמש שנות אחריות בהתאם למוצרים ולמערכות. הקבלן יידרש להתחייב על תוכנית תחזוקה מלאה וקשיחה למדי שמכתיבה החברה על מנת ליהנות בפועל מחמש שנות אחריות. תוכנית האחריות בת חמש השנים תוצע אך ורק למתקינים שעברו הכשרה בחברה ועומדים בתנאי הרגולציה המקומית הקרויה F-Gas.










פי.סי.חץ