טורנדו סיכמה בהצלחה חודש של הדרכות מקצועיות

טורנדו סיכמה בהצלחה חודש של הדרכות מקצועיות

כ-2000 מתקיני מזגנים השתתפו בהדרכות ונהנו ממגוון טיפים, כלים והטבות מיוחדות

במהלך חודש פברואר העבירה חברת 'טורנדו' הדרכות מקצועיות למתקיני המזגנים ברחבי הארץ על דגמי טורנדו ו-Midea. נציגים של החברה הגיעו למספר בתי מלון ברחבי הארץ - מנהריה בצפון ועד באר שבע שבדרום, שם עברו המשתתפים סדנאות והדרכות ישירות בכל הנוגע למוצרי טורנדו וMidea. מדובר בפעם הראשונה שחברה מגיעה ישירות למתקין, בלי גורם מתווך באמצע.  למפגשים הגיעו כ-2000 מתקינים שנהנו ממגוון הטבות ופינוקים שניתנו במקום, ובין היתר קיבלו גם כרטיס מפיץ מורשה של חברת 'טורנדו' וצ'ק על סך 500 ש"ח לרכישת מזגני טורנדו ו-MIdea. 
ההדרכות עסקו בעיקרן בפן הטכני של ההתקנה, על מגוון הדגמים של טורנדו ו- Mideaועל דגמי טכנולוגיית האינוורטר החדשים, במקביל לטיפים והסבר מעמיק להתקנת מזגן נכונה. מוטי ישראל, מנהל ואחראי ההדרכות בחברה מסביר: "סדרת ההדרכות שביצעה חברת 'טורנדו' למפעילים השונים, היה פרויקט ראשוני, חשוב ויעיל. בהדרכות הבאנו מידע טכני למתקינים, בו ניתן דגש על התקנה תקינה ונכונה. המפעילים הכירו ונחשפו למזגנים של חברת 'MIDEA' ושל חברת 'טורנדו', וקיבלו את הכלים להתמודד ולתפעל את המוצרים. הדגש בהדרכות היה על הכרת המזגן מקרוב ועל טכנולוגיית האינוורטר החדשה שלא היה מספיק מידע וידע עליה. בהדרכות הללו נטרלנו את הפחד של המתקין בשטח להתמודד עם מוצר שהוא לא מכיר, אלמנט שמעלה את רמת הביטחון וביחס ישר מעלה גם רמת השירות".
הסדנאות תרמו להעשרת הידע של המתקין ומלבד ההבנה הבסיסית המשתתפים הבינו את מרכיביו של המזגן, יתרונותיו, דרכי התקנתו, החיסכון בחשמל ועוד. כל הסדנאות נועדו להעלות את מקצועיותו של המתקין ולתת לו את הכלים, הידע והניסיון ברמה הגבוהה ביותר.
ציון אטיאס, סמנכ"ל סחר של חברת 'טורנדו' סיכם ואמר: "סדרת ההדרכות הייתה הצלחה אדירה. בעבר היה נהוג לדבר רבות ברמת השיווק, אך ברמה הטכנית דברים נתקעו. ניתחנו את ניסיון השירות שלנו וראינו היכן קיימים הבעיות- ואלו הנקודות שחיזקנו וטיפלנו בהן. הרעיון היה להעביר ידע שיווקי ותיאורטי, אך לעשות זאת במקביל לפן המעשי והטכני. נכנסו לרזולוציה עמוקה יותר, הבאנו טיפים, הראנו סרטי הדרכה של נכון/ לא נכון בהתקנה והבאנו מזגנים עם פאנלים שקופים כדי שניתן יהיה לראות את פעולת המזגן מבפנים. זו הפעם הראשונה שחברה מגיעה ישרות אל המתקין. המתקין הוא הפנים של החברה ולכן היה חשוב לנו להשקיע בו, לתת לו את הכלים המקצועיים והאיכותיים ביותר ולהגיע אליו ישירות".










פי.סי.חץ