מלחמת המזגנים בהודו נכנסת להילוך גבוה

מלחמת המזגנים בהודו נכנסת להילוך גבוה

מצד אחד ניצבות היצרניות הקוריאניות המובילות LG וסמסונג מהצד השני ניצבות חברות המיזוג היפניות וההודיות

יצרני ויבואני המזגנים בהודו נערכים בימים אלה למלחמה הלוהטת הצפויה על כיסו של הצרכן בעונה החמה. הציפורניים החלו להישלף לאחרונה עם השקת קמפייני הפרסום ויחסי הציבור המסיביים של השחקניות המובילות בענף.
מצד אחד של הזירה ניצבות היצרניות הקוריאניות המובילות LG וסמסונג. מהצד השני ניצבות חברות המיזוג היפניות וההודיות שאינן מסתירות את כוונתן לכרסם בנתח השוק של המתחרות.
חלקן של LG וסמסונג בשוק המיזוג ההודי מסתכם בכ-40 אחוז, ולא פלא שדייקין, היטאצ'י, טושיבה, פנסוניק וסאניו, והחברות המקומיות ולטס ובלו סטאר מעוניינות להגדיל את הנוכחות שלהן בשוק הקטן יחסית ביחס לגודל האוכלוסייה, על חשבון היצרניות מקוריאה. "בעוד שאנחנו נאלצנו להעלות את המחירים בכ-15 אחוז, להפתעתנו החברות היפניות הורידו את המחירים", התלונן Amitabh Tiwari, מנהל המכירות של LG הודו.
הסיבוב הראשון אשתקד הסתיים בנקודות לטובת חברות המיזוג היפניות שניצלו את השחיקה בפער בין הין היפני לרופי ההודי כדי להוזיל את מחירי המזגנים, ואולם החברות הקוריאניות מאותתות כי הפיקו את הלקחים המתבקשים.
"אנו הקוריאנים עדיין מובילים את השוק ואין בכוונתנו להניף את הדגל הלבן אלא לתת מאבק חזק על לבו של הצרכן, ולשם כך נצא השנה עם המבחר הגדול ביותר שיצאנו אי פעם של מזגנים מפוצלים שייתנו מענה הולם לכל צרכי הלקוחות", הבהירה Ruchika Batra, דוברת סמסונג הודו.










פי.סי.חץ