זיכיון מזגני דייקין מהווה אחד ממנועי הצמיחה העיקריים של אלקטרה

זיכיון מזגני דייקין מהווה אחד ממנועי הצמיחה העיקריים של אלקטרה

המוטו של תוכניות העבודה שלנו הוא תחשוב רחוק, תגיע רחוק

הזיכיון לשיווק מזגני דייקין מהווה את אחד מחמשת מנועי הצמיחה העיקריים של חברת אלקטרה מוצרי צריכה בשנת 2012, לדברי המנכ"ל יקי ודמני.
ודמני, שדיבר בכנס ת"א 100 של כלכליסט ואקסלנס, ציין כי ארבעת מנועי הצמיחה העיקריים הנוספים של החברה בשנת הכספים הנוכחית הם: הזיכיון לשיווק מוצרי חשמל ביתיים ממותג ווירלפול בארץ, הרחבת פעילות מותג אלקטרה מחשבים, כניסה לתחום הסחר המקוון והרחבת הפעילות בתחום המים המינראליים והמסוננים, שוק הנהנה להערכתו משיעור צמיחה שנתי של 10-15% בשנה. 
"המוטו של תוכניות העבודה שלנו הוא תחשוב רחוק, תגיע רחוק", הבהיר מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה, המתמחה בשלושה מוקדיי פעילות - מגזר מוצרי הצריכה (מזגנים, מוצרי חשמל ביתיים, אלקטרה בר, אלקטרה שירות), מגזר רשתות קמעונאיות (מחסני חשמל ושקם אלקטריק) ומחשבים ותקשורת (אלקטרה מחשבים). "אנחנו משקיעים הרבה מאוד בשירות אלקטרה, שהוא הנכס האסטרטגי שלנו בשוק שנחשב כאחד מהתחרותיים ביותר במדינת ישראל", הוסיף ודמני. 
באירוע שנערך במלאות 20 שנה למדד ת"א 100 ובהשתתפות 1,400 מנהלים בכירים, משקיעים ויועצי השקעות, נאם גם איתמר דויטשר, מנכ"ל קבוצת אלקטרה. דויטשר ציין כי היציאה לשווקי חו"ל בתחום האלקטרו מכאני, היוותה את קרש ההצלה עבור החברה הוותיקה שבשליטת אלקו אחזקות. 










פי.סי.חץ