יעד גבוה

יעד גבוה

טורנדו מסתערת על השוק המקצועי בקיץ 2012

אבי אובליגנהרץ
"השוק המקצועי הוא המטרה המרכזית ששמנו לעצמנו השנה. זהו שוק חשוב שעד היום לא נתנו לו מספיק דגש וזיהינו את הצורך והפוטנציאל בשוק היות ונוכחנו לדעת כי בקרב המתקינים שורר חוסר מודעות וידע לגבי היכולות והפתרונות שיש לנו להציע", אמר רונן בזזי, מנכ"ל קבוצת טורנדו, באירוע פתיחת השנה שערכה חברת המיזוג לזכיינים ומועדון מתקיני ה-VIP שלה, ערב חג הפסח במלון השרון בהרצליה.
רוני שחמורוב, סמנכ"ל השירות של טורנדו, פתח את הערב הגדוש, שכלל ארוחת ערב מלאה והופעה של הסטנדאפיסט ארז שלם, בהצגת אחד היעדים החשובים ששמה לעצמה חברת המיזוג לקיץ הנוכחי: שדרוג והרחבת מוקד שירות הלקוחות. שחמורוב ציין כי טורנדו החליפה לאחרונה את המרכזייה, כך שהלקוח יוכל לנתק את השיחה ולהמתין עד לחזרת נציג השירות אליו, והוסיפה שירותי תעדוף VIP למתקין, המקנה זיהוי אוטומטי של המתקין לפי מס' הטלפון הנייד שלו וקידומו לראש התור, ושיחה מזוהה. בנוסף, קיימה טורנדו סדרה של הדרכות לשיפור וחיזוק הידע המקצועי של נציגי השירות וערכה לראשונה סדרת הדרכות ארצית לשיפור הידע הטכני וטיב השירות של כ-420 טכנאים וקבלני שירות וכ-2000 מתקינים.
גולת הכותרת של שנת הפעילות הנוכחית של החברה היא ללא ספק השקת המותג מידאה בישראל בחודש ינואר האחרון. סמנכ"ל הסחר, ציון אטיאס, התוודה כי אנשי טורנדו הופתעו מהמהירות שבה הצליחו להחדיר את המודעות לכניסתו של המותג הסיני לשוק בקרב הלקוחות והצרכנים כאחד. "כל רשתות החשמל המובילות הכניסו את מידאה והמטרה שלנו היא להפוך את מידאה למספר 4 בארץ תוך שנה-שנתיים", אמר אטיאס. בנוסף, ציין אטיאס את הזכייה במכרז הממשלתי לאספקת מזגנים בעלי נצילות אנרגטית גבוהה לשכבות החלשות, והדגיש כי בכוונת טורנדו להתמודד על השלב השני במכרז שיכלול החלפת 50 אלף מזגנים בזבזניים במזגנים חדשים וחסכוניים.
אבירם פלדמן, מנהל מכירות ארצי בשוק המקצועי מנה את המפתחות להצלחה בשנת 2012: פרסום שבועי תדמיתי, מקומי וארצי; פרסום באינטרנט; קמפיינים בחגים ותנאים מסחריים: הסכמי בונוסים שנתיים על מזגנים ואביזרים. 
למרות המשבר העולמי הנותן את אותותיו על השוק המקומי, חברת טורנדו המשיכה ליהנות ברבעון האחרון כמו גם בשנים האחרונות לדברי רונן בזזי מצמיחה נאה. שנת הפעילות הקרובה כאמור תהיה ממוקדת בשוק המקצועי ובכוונת טורנדו לחזק את הפעילות שלה בתחום האינוורטר, VRF והמיני מרכזי, ולשם כך היא פועלת בימים אלה לקבלת תקן ישראלי אשר יאפשר לה להשתתף במכרזים מהם נבצר ממנה עד כה לקחת חלק. "החברה החליטה לערוך שינוי חשוב ולהיות יותר אגרסיבית בכל הנוגע לשוק מגדלי המגורים באמצעות טורנדו ומידאה... אנחנו בדרך להפוך מחברה בינונית של 250 מיליון שקל לארגון גדול".
בזזי הבהיר כי למרות שטורנדו תתחיל השנה בשיווק של מספר מוצרי חשמל תוצרת מידאה, "תיוותר החברה בדי.אן.איי. שלה כחברת מזגנים והדבר אף יועיל למפיצים ולמתקינים במבצעי קידום מכירות של המזגנים". בנוסף, הוא הציג את קו המוצרים החדש והמתקדם של החברה "אשר יהיה בעל דירוג אנרגטי גבוה בהרבה, שקט יותר ונוח להתקנה ולתפעול. אנחנו רוצים להיות בקדמת הטכנולוגיה ולהוביל לא בהכרח במכירת קרטונים אלא בצריכת חשמל וביכולת טכנולוגית".










פי.סי.חץ