בכירי MIDEA העולמית הגיעו לאירוע פתיחת הקיץ של חברת 'טורנדו'

בכירי MIDEA העולמית הגיעו לאירוע פתיחת הקיץ של חברת 'טורנדו'

חתמו על חוזה שותפות במסגרתו תיכנס 'טורנדו' לראשונה לתחום מוצרי החשמל הלבנים תחת שם המותג MIDEA

במסגרת אירוע חגיגי לפתיחת הקיץ, שקיימה חברת טורנדו בכפר המכביה, אירחו האחים רונן ועודד בזזי, בעלי 'טורנדו', בכירים  מחברת MIDEA העולמית, ג'יימס פו- מנכ"ל MIDEA באזור המזרח התיכון ופיל האנג - מנהל המכירות הראשי של MIDEA, שהגיעו לראשונה לישראל כחלק מהסכם שיתוף הפעולה ביןMIDEA  וטורנדו. 
פו סיפר על הקשר בין MIDEA לטורנדו ועל שיתוף הפעולה הבלעדי שבין השתיים. MIDEA מייצרת עבור טורנדו את המזגנים ב-6 שנים האחרונות ולאחרונה חתמו השתיים על חוזה שותפות במסגרתו תיכנס 'טורנדו' במהלך 2012 לראשונה לתחום מוצרי החשמל הלבנים תחת שם המותג MIDEA.
במהלך האירוע הוצג הקמפיין החדש, בכיכובו שון גיטלמן, המטרות והתכניות של 'טורנדו' לקראת שנת 2012: סמנכ"ל השירות של חברת טורנדו, רוני שחמורוב, סקר את מטרותיה ותכניותיה של מחלקת השירות  לקראת שנת 2012 וציין כי הסוד בהצלחה טמון בשירות מקצועי ויעיל. ציון אטיאס, סמנכ"ל הסחר של 'טורנדו' סיכם את הרבעון הראשון של שנת 2012 וציין את הצלחת פרויקט ההדרכות למתקינים אשר התרחשו במהלך חודש פברואר. עודד בזזי, משנה למנכ"ל, סיפר על דגמי המזגנים החדשים, שיכללו את המזגן החסכוני ביותר בחשמל בישראל. רונן בזזי, מנכ"ל החברה, ציין את ההיסטוריה שחברת טורנדו עושה בתחום מיזוג האוויר בארץ ישראל ואת החשיבות של הדרך המוסרית והערכית שהחברה עושה זאת.










פי.סי.חץ