מזגן זולל חשמל במרכז הקמפיין החדש של משרד האנרגיה והמים

מזגן זולל חשמל במרכז הקמפיין החדש של משרד האנרגיה והמים

חלק מרכזי מתוך מגוון מהלכים בהם נוקט משרד האנרגיה והמים למען הגברת המודעות לחשיבות החיסכון בחשמל

משרד האנרגיה והמים השיק קמפיין הסברה רחב להתייעלות אנרגטית ולחיסכון בחשמל, הכולל תשדירי רדיו, סרטונים בטלוויזיה, באנרים באתרי אינטרנט מובילים ושילוט חוצות. הקמפיין "זוללי אנרגיה", שהופק על יד לשכת הפרסום הממשלתית, כולל 2 סרטונים המתמקדים בנורות שאינן חסכוניות ובמזגן זולל חשמל, מלווה גם במיניסייט ובו כל המידע המקצועי לגבי הנורות החסכוניות. בנוסף באתר המשרד מידע רב ונוסף על חיסכון באנרגיה ובחשמל.
"בקיץ הקרוב אנו צפויים לבצורת חשמל. על מנת לעבור אותה בשלום, צריך כל אחד מאתנו להירתם ולקחת חלק במאמץ. המשרד משקיע משאבים רבים בסבסוד החלפת מכשירי החשמל בבתים, וכעת, אנו גם פותחים בקמפיין מסיבי וממושך במטרה לשכנע את הציבור לחסוך בחשמל. זה בידיים שלנו. יחד, בכוחות משותפים, אנחנו יכולים לעשות את זה" אמר שר האנרגיה והמים, ד"ר עוזי לנדאו.
הקמפיין הוא חלק מרכזי מתוך מגוון מהלכים בהם נוקט משרד האנרגיה והמים למען הגברת המודעות לחשיבות החיסכון בחשמל, במיוחד על רקע בצורת החשמל הצפויה בישראל בקיץ 2012. עם תחילת הקמפיין, השיק המשרד את פרויקט הנורות החסכוניות, במסגרתו משווקות מיליון וחצי נורות בהספק של 20 ואט בכחצי מיליון מארזי שלישיות, ויוחלפו  כ- 10,000 מזגנים ישנים למזגנים חדשים ויעילים אנרגטית למקבלי הבטחת הכנסה והשלמת הכנסה, בתקציב כולל של כ- 10 מיליון ש''ח.










פי.סי.חץ