מהפיכה בשירות

מהפיכה בשירות

טורנדו מתחייבת לביקור טכנאי תוך 24 שעות

חברת טורנדו מחוללת מהפכה בתחום השירות בפרוס עונת הקיץ, ומבטיחה לראשונה ביקור טכנאי עד הבית תוך 24 שעות! השירות מציב סטנדרטים חדשים המאפשרים לצרכן ליהנות משירות מהיר בדיוק בזמן והושק במסגרת פרסומת חדשה שהעלתה 'טורנדו' בה מככב שון גיטלמן.
טורנדו החליטה לשנות את המצב הקיים בשוק והשקיעה משאבים רבים בטכנולוגיה מתקדמת ובכוח אנושי מקצועי ומיומן, במטרה לשנות את מה שהכרנו עד היום בתרבות השירות בישראל. החברה מתחייבת לביקור טכנאי תוך יום אחד (24 שעות) מהרגע שבוצעה שיחה למוקד שירות הלקוחות.
נציג השירות שיענה יהיה מקצועי ומיומן וידע לאבחן את התקלה דרך הטלפון. הנציג ינסה ברוב המקרים, אם הדבר אפשרי, לפתור את התקלה כבר בזמן השיחה (כ- 78% מהתקלות המדווחות למוקד השירות נפתרות באמצעות הדרכה מקצועית של נציגי השירות). במידה ויש צורך בטכנאי שירות לפתירת התקלה הוא יגיע תוך יום ולא תצטרך להמתין לו יותר מטווח של שעתיים. נציג השירות יגיע ללקוח מצויד עם 90% מחלקי החילוף כדי להבטיח מתן שירות מהיר, מדויק ויעיל.
רוני שחמורוב, סמנכ”ל שירות 'טורנדו' מסביר: “צרכן שרוכש מזגן רוכש גם את מערך השירות. בחברת 'טורנדו' אנו פועלים למצוינות בשירות ומבינים שהצלחת החברה טמונה בשביעות רצון הלקוחות מהמוצר ומהשירות לאחר הרכישה. ההבדל בין שירות טוב לשירות מצוין הוא בכך ששירות מצוין מעניק ללקוח חוויה חיובית, הרבה מעבר לציפיות שלו. החלטנו השנה לקבוע סטנדרטים חדשים בשירות לקוחות שיפתיעו את הלקוח ויעצימו את החוויה החיובית שלו. לקוח שעבר חוויה מסוג זה הוא שגריר ללקוחות נוספים".










פי.סי.חץ