תדיראן רשמה עלייה של 6.5% במכירות המזגנים בשנת 2011

תדיראן רשמה עלייה של 6.5% במכירות המזגנים בשנת 2011

סכום שהיווה כ-64% מסך הכנסות החברה

תדיראן מוצרי צריכה מקבוצת תדיראן הולדינגס (לשעבר קריסטל צריכה) נהנתה מגידול של כ-6.5% בשנת 2011 במכירות המזגנים, סכום שהיווה כ-64% מסך הכנסות החברה. יש לציין כי הגידול נרשם למרות הירידה הניכרת במכירות המזגנים בשנה שעברה והוא מיוחס
בעיקר ליציאת המותג המתחרה LG משוק מזגני OFF/ON עיליים. 
מחברת דירוג האשראי "מידרוג" נמסר כי, כי על מנת להמשיך ולהגדיל את נתח השוק בענף, תלויה תדיראן בעיקר במהלכי השוק של המתחרות העיקריות, אלקטרה וטורנדו, בשנת 2012 שעשויות לחזק את מעמדן בשנה זו. 
הרווחיות התפעולית של מגזר המזגנים, המאופיין בסיכון עסקי גבוה יחסית, שופרה במהלך שנת 2011 הודות לשיפור ברווח הגולמי וקיטון יחסי בהוצאות המכירה והפרסום בתחום. תדיראן הגדילה את מלאי המזגנים במידה משמעותית בתחילת שנת 2011, נוכח צפי למכירות גבוהות יותר בעונת הקיץ, לעומת המכירות בפועל. ברבעון הראשון של שנת 2012 ניכרת יציבות במכירות המזגנים בהשוואה לרבעון המקביל תוך שחיקה מסוימת ברווח המגזרי.
החברה הוותיקה שהקימה לאחרונה מוקד ייעוץ מקצועי לרכישת מזגן, שמה את יהבה בקיץ הנוכחי על ארבעה סדרות חדשות של מזגנים בטכנולוגיית האינוורטר החוסכות עד כ- 50 אחוז בצריכת האנרגיה ומסייעות לחסוך בחשבון החשמל. גולת הכותרת מבין הסדרות החדשות הינה מזגן מיני מרכזי AQUA AIR, בעל מערכת היברידית חכמה, המנצלת את האנרגיה מן המזגן לחימום דוד המים בבית. 










פי.סי.חץ