דייקין צופה גידול מרשים בנתח השוק שלה בהודו

דייקין צופה גידול מרשים בנתח השוק שלה בהודו

מתכננת בנוסף השקת קו חדש של מוצרים חסכוניים באנרגיה

יצרנית מיזוג האוויר היפנית דייקין בונה על גידול נאה בהיקף הפעילות שלה בהודו בשנת הכספים הנוכחית, באמצעות כניסה לנישות חדשות והרחבת מערך ההפצה והשיווק. מהחברה שמיוצגת במדינה האסייתית על ידי חברת הבת דייקין הודו, נמסר כי היא מתכננת בנוסף השקת קו חדש של מוצרים חסכוניים באנרגיה.
"החברה מתמקדת בהגדלת נתח השוק שלה לכדי 15% מהנתח הנוכחי שניצב על 12% כחלק ממגמת ההתרחבות שהציבה לעצמה לשנת 2012-2013", נאמר בהודעה לעיתונות שהוציאה דייקין הודו.
ראוי לציין כי שוק מיזוג האוויר ההודי מגלגל בשנה כ-2 מיליארד דולר.
במסגרת מאמצי ההתרחבות שלה, מתכננת דייקין כניסה לערים ומחוזות בהן לא היתה נוכחת עד היום בהודו, הגדלת משפחת מוצרי האינוונטר כך שלרשות הצרכן יעמוד סל מלא ומגוון של פתרונות מיזוג בעלי נצילות אנרגטית גבוהה, בדירוג 2 כוכבים ועד 5 כוכבים הנחשב לדירוג האנרגטי הגבוה ביותר.
על מנת לממש הלכה למעשה את היעדים שהציבה לעצמה, תכפיל דייקין את מערך הסוכנויות שלה בהודו לכדי 2000 סוכנויות ותקים 100 חנויות דגל חדשות ברחבי המדינה במרוצת החודשים הקרובים.










פי.סי.חץ