טורנדו בראש טבלת הפרסומות האהובות בישראל

טורנדו בראש טבלת הפרסומות האהובות בישראל

סדרת הפרסומות בכיכובו של הילד שון גיטלמן דורגה בראש הטבלה 9 פעמים במהלך החודשיים האחרונים

חברת טורנדו כבשה את המקום הראשון בטבלת הפרסומות האהובות בישראל על פי סקר שעורך מכון גיאוקרטוגרפיה. סדרת הפרסומות בכיכובו של הילד שון גיטלמן דורגה בראש הטבלה 9 פעמים במהלך החודשיים האחרונים.
לנוכח הצלחת הקמפיין של 'טורנדו' והזכייה המרשימה בתואר הפרסומת האהובה ביותר, חברת המזגנים יצאה בפרסומת המשך בעלות של כ-5 מיליון ₪ וכוללת סרטון המשך לפרסומת האהובה ביותר עם שון גיטלמן באמצעות משרד הפרסום 'באומן בר-ריבנאי'. 
בפרסומת, שנכון לכתיבת שורות אלה דורגה שלוש פעמים ברציפות בראש רשימת הפרסומות, גיטלמן גורם לתקלה בשלט המזגן ומתקשר לנציגת שירות של החברה. גיטלמן, שבטוח כי גם עכשיו יצטרך לחכות זמן רב עד הגעתו של הטכנאי, מתפלא כשהוא מבין שנציג של החברה מתחייב להגיע אליו תוך 24 שעות. 
שיעורי האהדה לפרסומת דומים לממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 22.5%.. ראוי לציין כי הפרסומת לשירות הטכנאים של החברה מובילה גם את דירוג הזכורות. שיעורי הזכירה של הפרסומת דומים לממוצע החצי-שנתי, העומד על 11.2%.
"אנו מתכוונים לחולל מהפכה בתחום השירות בישראל ומתחייבים שההמתנה לטכנאי לא תעלה על 24 שעות מרגע קבלת הטלפון", מסביר אסף גריס, מנהל השיווק בחברת 'טורנדו', "בפרסומת אנו מדגישים את הנושא שחשוב לנו בעבודה מול לקוח: אמינות, מחויבות ושאיפה למצוינות ששמה את הלקוח במרכז ומספקת לו שירות מהיר ומקצועי".










פי.סי.חץ