תדיראן השיקה מהלך אסטרטגי המאמץ את מתקיני המזגנים

תדיראן השיקה מהלך אסטרטגי המאמץ את מתקיני המזגנים

"המתקינים ממליצים מזגן תדיראן - לא קונים מזגן לפני שנכנסים לפורום המתקינים"

תדיראן גרופ יצאה במהלך שיווקי אסטרטגי המאמץ את מתקיני המזגנים, בהשקעה של כ-6 מיליון ש"ח.
המהלך השיווקי הוא פרי בדיקה שערכה החברה לקראת העונה החמה, שהעלתה כי למעלה מ-60% מהצרכנים רוכשים את המזגן על פי המלצתם של מתקיני המזגנים. המהלך נפתח בקמפיין תחת הכותרת "המתקינים ממליצים מזגן תדיראן - לא קונים מזגן לפני שנכנסים לפורום המתקינים", והתפרס על גבי שלטי חוצות, ברדיו, בעיתונות, באינטרנט וכן מיתוג רצפות מכירה, רכבים וביגוד המתקינים. 
הסקר מבוסס על סקר פאנלס ינואר 2012 בו נקבע שהמתקינים ממליצים על מזגן תדיראן.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום מ'קאן אריקסון, מיועד לחזק את כוחם של המתקינים, כבעלי ידע וניסיון מול הלקוח ולהציב אותם כפנים של תדיראן גרופ. כחלק מהקמפיין תשיק תדיראן גרופ פורום מתקינים מקצועי בו יענו מתקינים בכירים לשאלות מקצועיות של הגולשים בכל הנוגע למזגנים ותחזוקתם. 
בנוסף פתחה תדיראן גרופ בחודש שעבר מוקד חדש לייעוץ טלפוני לרכישת מזגן. המוקד החדש המושק אף הוא במסגרת הקמפיין, יאויש על ידי למעלה מ-30 המתקינים המובילים ויספק ייעוץ בכל נושא טכני הקשור לשלבים המקדימים בבחירת המזגן. 
אבי זמיר, מנכל תדיראן גרופ: "כחברה המציעה כבר עשרות שנים פתרונות מיזוג טכנולוגים מתקדמים שהציבו אותה כמובילה את שוק המזגנים, אנו שמים דגש מיוחד על עבודה עם אנשי מקצוע מן המעלה הראשונה, המשלבים ידע וניסיון מצטבר רב שנים ועל שירות מקצועי ואמין. אלו מהווים למעשה את הכוח האמיתי של החברה. הקמפיין מיועד לחזק את אנשי המקצוע האלה, המתקינים, אל מול הלקוחות כגורם מקצועי איתו יש להתייעץ לפני קנייה".










פי.סי.חץ