העונה הבוערת

העונה הבוערת

גל החום הכבד הביא לעלייה של עשרות אחוזים במכירות המזגנים

השרב הכבד שפקד את ישראל מתחילת יולי הביא לזינוק של עשרות אחוזים חד במכירות מזגנים. כך עולה מבדיקה שערך "קול אייר" בקרב שלושת החברות המובילות בענף: אלקטרה, תדיראן וטורנדו. 
מחברת תדיראן דווח על עלייה של 80% במכירות המזגנים ביולי בהשוואה לחודש שעבר. במקביל, ציינה נעמי רודיך, סמנכל שיווק תדיראן גרופ, כי ניכרת עלייה חדה בכמות הפניות למוקד השירות של החברה, וכתוצאה מכך תוגבר המוקד. לקראת הקיץ הקימה תדיראן מוקד להזמנת יועץ מיזוג המגיע לבית הלקוח תוך שלושה ימים מהפנייה, ומייעץ לגבי סוג וגודל המזגן ולאחר מכן מתאם את ההתקנה ישירות מול הלקוח. 
"המותג 'טורנדו' ממשיך להתחזק בהעדפה הן אצל הצרכן הסופי והן אצל המתקינים ואיתו גם היקף המכירות של החברה שגדל בכעשרות אחוזים לעומת התקופה המקבילה אשתקד", הסביר אסף גריס, מנהל השיווק של חברת טורנדו כיצד השפיע גל החום הכבד על המכירות. גריס הוסיף כי נתח השוק של החברה גדל לאין ערוך הודות להשקת המותג 'Midea' שעשוי להפוך לשחקן הרביעי בשוק.
מחברת אלקטרה נמסר כי מאחר ומדובר בחברה ציבורית, אין באפשרותה להתייחס לנתוני מכירה נקודתיים. עם זאת, דרור ריזנברג, מנהל השיווק של חטיבת מיזוג אוויר באלקטרה, דיווח כי מאז תחילת גל החום נרשמה עלייה של עשרות אחוזים בביקוש למזגנים בקרב סוחרים, מתקינים וחנויות, וכי זמן ההתקנה התארך בממוצע לכדי 7-10 ימי עבודה בשל הביקוש הרב.










פי.סי.חץ