הכנסות אלקטרה צריכה צמחו ב-20% ל-711.8 מיליון שקל

הכנסות אלקטרה צריכה צמחו ב-20% ל-711.8 מיליון שקל

הצמיחה בהכנסות נבעה בעיקרה מהכללתה של רשת "אייס אוטו דיפו" שתרמה להכנסות כ- 154.6 מיליון שקל

קבוצת אלקטרה מוצרי צריכה (אמ"צ) נהנתה מצמיחה של כ-20% בהכנסותיה לרמה של כ-711.8 מיליון שקל ברבעון השלישי של שנת 2012, לעומת כ-591.4 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.
הצמיחה בהכנסות נבעה בעיקרה מהכללתה של רשת "אייס אוטו דיפו" שתרמה להכנסות כ- 154.6 מיליון שקל. בנטרול הפעילות של אוטו דיפו, היקף ההכנסות ירד ב-5.8% ל-557.2 מיליון שקל. בתשעת החודשים הראשונים של השנה עלו הכנסות החברה בכ-20% לכ-1.86 מיליארד שקל והרווח מפעילות נמשכת גדל בכ-9.4% לכ-53.3 מיליון שקל.
הרווח הגולמי של אלקטרה מוצרי צריכה ברבעון טיפס בכ- 40% לכ-204.6 מיליון ₪ בהשוואה לכ-146.6 מיליון שקל ברבעון המקביל ב-2011. הרווח התפעולי עלה ברבעון השלישי לכ-34.5 מיליון שקל, לעומת כ-29.8 מיליון שקל, גידול של כ- 16%.
הרווח התפעולי של אמ"צ עלה ברבעון השלישי של השנה לכ-34.5 מיליון שקל, לעומת כ-29.8 מיליון שקל בתקופה המקבילה, גידול של כ- 16%.
בשורה התחתונה, רשמה אמ"צ רווח נקי של 15.8 מיליון שקל, ירידה של 8.2% לעומת רווח נקי של 17.2 מיליון שקל ברבעון המקביל. כמו כן תחלק החברה דיבידנד של 32 מיליון שקל לבעלי המניות.
הרווח מפעילות נמשכת ברבעון השלישי עלה לכ-20.7 מיליון שקל, לעומת כ-16.7 מיליון שקל. הרווח מפעילות נמשכת הוא לאחר נטרול ההשפעה של המהלך על הפסקת פעילותה של "אלקטרה מחשבים", עליו דיווחה החברה בדו"חות הרבעון השני של השנה.
"ב-9 החודשים הראשונים של השנה המשיכה החברה לשמור על רמות גבוהות של הכנסות ורווחיות, למרות הסביבה העסקית המאתגרת, התחרות המתגברת וההאטה בביקושים בתחום הצריכה. ‏‏באוקטובר האחרון רכשנו את פעילות השיווק בתחום המזגנים הביתיים של חברת איירוול ואנו מאמינים כי פעילות זו תאפשר לנו להיות שחקן משמעותי בתחום המיזוג, ולבצע פריצה משמעותית לשווקים הבינלאומיים, שבהם אלקטרה מוצרי צריכה אינה פועלת כיום", אמר ‏‏יקי ודמני, מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה. "מבחינת מנועי הצמיחה שלנו, אנו ממשיכים לראות פירות חיוביים בפעילות המותג דייקין ובנוסף פעילות המים של 'אלקטרה בר' ממשיכה להתקדם".










פי.סי.חץ