קול אייר ניוזלטר
אינך רואה את הכתבות? לחץ כאן |  לאתר קול אייר לחץ כאן |  לצפיה בעיתון הדיגיטלי של החודש לחץ כאן |  מי אנחנו  לחץ כאן
אלקטרה מיזוג מעלה קמפיין פרסום חדש

אלקטרה מיזוג מעלה קמפיין פרסום חדש

חטיבת המיזוג של אלקטרה העלתה קמפיין חדש בהיקף של כארבעה מיליון שקלים

 
חטיבת המיזוג של אלקטרה העלתה קמפיין חדש בהיקף של כארבעה מיליון שקלים. הקמפיין, אותו מובילהJWT ISRAEL , תחת המסר "אווירה מושלמת, עושה קסמים בבית"ממחיש את האפקט החיובי, התחושה הטובה והאווירה המושלמת שמזגני אלקטרה מייצריםבבית.
הקמפיין משתמש בעולם הקסמים כדי להמחיש את אותה אווירה מושלמת, כאשרלאחר הדלקת מזגן אלקטרה בבית, בני המשפחה עושים באמצעות קסמים, מחוות קטנות (ג'סטות) אחד למען השני.
במסגרת הקמפיין האינטרנטי, שעלה למשך שבוע בלבדובעלות של 350,000 שקלים, אלקטרה מביאה את האווירה המושלמת עד לבית הלקוח. בשיתוףחברת zer4u הצליחה אלקטרה ליצור קמפיין חסר תקדים שהעניק לגולשים הטבה בשווי של קרוב למאה שקלים ללא תשלום כלל וללא התניית קנייה. הפעילות הצריכה מהגולשים לשחקמשחק קצר באתר ולכתוב את הטיפ שלהם לאווירה מושלמת בבית. בכל יום 100 הגולשיםששיתפו בטיפים הטובים ביותר זכו במתנה שבחרו לביתם. אלקטרה העמידה לרשות גולשיה אתהאפשרות לבחור מבין מגוון מתנות שונות בניהן זר פרחים מהודר, מארז פרליניםועוד.
במסגרת הקריאייטיב הייחודי, הוחלט להמחיש את תחושת ה-"אווירה מושלמתבבית" באמצעות עולם הקסמים כשהאמירה המובילה היא: "אוירה מושלמת, עושה קסמיםבבית".
במקביל, העלתה החברה קמפיין חדש תחת הכותרת "אלקטרה קבוצה מנצחת", לרגל זכיית שתי הקבוצות אותן היא מאמצת, באליפות המדינה בכדורסל: גברי מכבי ת"א ובנות רמת השרון.