קול אייר ניוזלטר
אינך רואה את הכתבות? לחץ כאן |  לאתר קול אייר לחץ כאן |  לצפיה בעיתון הדיגיטלי של החודש לחץ כאן |  מי אנחנו  לחץ כאן
טורנדו קבעה מסגרות הפרסום

טורנדו קבעה מסגרות הפרסום

היקף התקציב למגזרים יעמוד על מאות אלפי דולרים בשנת 2010



לאחר ביצוע מכרז בין שלוש חברות מגזרים גדולות ומובילות בתחום, החליטה חברת המיזוג טורנדו להעביר למשרד הפרסום "מגזרים" את תקציבי הפרסום שלה במגזר החרדי, ערבי ורוסי לקבוצת מגזרים. היקף התקציב למגזרים יעמוד על מאות אלפי דולרים בשנת 2010.

טורנדו ביצעה בשנים האחרונות מהלך מיתוגי מרשים ורחב היקף שלווה בשפה תקשורתית חדשנית והומוריסטית שלא ניתן להתעלם ממנה, חברת טורנדו הצליחה להציג חדשנות טכנולוגית בשפה צרכנית פשוטה אשר הפכו את טורנדו תוך זמן קצר למותג מזגנים מוביל.                                                                                                                           
טורנדו מוצרי צריכה החלה את דרכה בשנת 1989 בשנה האחרונה השיקה טורנדו מזגנים בטכנולוגיית האינוורטר והחלה להנהיג את שוק מיזוג האוויר במעבר למזגנים חסכוניים בחשמל. מזגני טורנדו מיוצרים במפעל השלישי בגודלו בעולם, המייצר לטורנדו באופן בלעדי לישראל.          

אבשה שילין, מנכ"ל פרסום מגזרים, מסר כי "טורנדו, היה ויהיה מותג פורץ דרך בעולם המיזוג, החברה הישראלית פתוחה היום יותר מתמיד לחדשנות טכנולוגית ואנחנו יחד עם מזגני טורנדו נוביל את המותג למקומו הראוי לו שזה להיות הראשון בתחום מיזוג האוויר".

במקביל, נבחרה קבוצת טורנדו למזג את בית "האח הגדול", סדרת הריאליטי הפופולרית שחזרה בחודש שעבר למרקע. לאור השינויים הרבים שנעשו בבית המפורסם במדינה, נבחרה קבוצת טורנדו למזג את הבית המדובר במדינה, עם מזגני הפרימיום הפועלים בטכנולוגיית טורנדו Inverter Super המתקדמת בעולם עם אוויר נקי, חסכון בחשמל, שליטה בטמפרטורה, עוצמת קירור חזקה במיוחד, פעולה שקטה ו-5 שנות אחריות ברמה הגבוהה ביותר.
"
קבוצת טורנדו מנהיגה את ענף המיזוג בשנים האחרונות ו'בית האח הגדול' הוא מקום ראוי להציג זאת לפני הקהל הרחב". מוסר רונן בזזי, מנכ"ל קבוצת טורנדו. "קבוצת טורנדו משיקה בכל שנה את הטכנולוגיה החדשנית בעולם ואין מקום מתאים יותר להראות זאת". מוסיף בזזי.