קול אייר ניוזלטר
אינך רואה את הכתבות? לחץ כאן |  לאתר קול אייר לחץ כאן |  לצפיה בעיתון הדיגיטלי של החודש לחץ כאן |  מי אנחנו  לחץ כאן
תדיראן נכנסת למלחמת הפרסום

תדיראן נכנסת למלחמת הפרסום

דני גולשטיין, מנכ"ל תדיראן ציין כי החברה מייעדת כ-14 מיליון שקל מתקציבה לטובת פרסום מזגניה בשנת הכספים הקרובה


אחרי שנה רבת תהפוכות ואשר במהלכה נעדרה מעולם הפרסום, חברת תדיראן מזגנים מתכוונת לשוב בשנת 2010 לזירה הפרסומית. דני גולשטיין, מנכ"ל תדיראן ציין כי החברה מייעדת כ-14 מיליון שקל מתקציבה לטובת פרסום מזגניה בשנת הכספים הקרובה.

כזכור נפרדה השנה תדיראן מחברת קרייר האמריקנית שהעדיפה להעביר את קו הייצור מהמפעל בעפולה לטובת מפעל קרייר בסין. בחודש שעבר רכשה קריסטל שבבעלות משה ממרוד, את אחזקותיה של קרייר בחברה הישראלית הוותיקה, ובעקבות זאת נמחק שמה של קרייר מהמותג. החברה תמשיך לפעול בתחום המזגנים תחת המותג תדיראן למעט בתחום מזגני האינוורטר בו היא תפעל תחת השם טושיבה, חברת המיזוג היפנית אותה היא משווקת בישראל.

ההחלטה לחזור לשוק הפרסום עבור החברה שנתח השוק שלה עומד על-פי גולדשטיין על כ-25 אחוז, נובעת מהרצון של תדיראן להחזיר עטרה ליושנה ולחזק את מותגיה על רקע מלחמת ההתשה הפרסומית שהתנהלה השנה בין  מתחרותיה הראשיות: אלקטרה וטורנדו שהתברגו ב-2009 בחלק העליון של טבלת המפרסמים הגדולים.

בחודש האחרון פורסם כי שלושת השחקניות המרכזיות בשוק המיזוג, חתמו על חוזים עם משרדים מצמרת ענף הפרסום. בעוד שמשרד אדלר חומסקי שבנה את המותג טורנדו, עבר לעבוד עם אלקטרה בתקציב שהיקפו 22 מיליון שקל,נדד התקציב של טורנדו שעומד אף הוא על 22 מיליון שקל, למשרד שלמור אבנון עמיחי. על תקציב הפרסום של תדיראן שכאמור מסתכם ב-14 מיליון שקל, הופקד משרד מקאן אריקסון.

 

ערוך 214