קול אייר ניוזלטר
אינך רואה את הכתבות? לחץ כאן |  לאתר קול אייר לחץ כאן |  לצפיה בעיתון הדיגיטלי של החודש לחץ כאן |  מי אנחנו  לחץ כאן
תדיראן מציגה טכנולוגיה מתקדמת

תדיראן מציגה טכנולוגיה מתקדמת

בתערוכה תוצג מערכת קומפוזיט שהינה מערכת ה – Contact Center הראשונה והוותיקה ביותר בישראל החל מסוף שנות השמונים

 בתערוכת שרות הלקוחות ה-8 אשר מארגנת חברת היעוץ ליאור לוריה בע"מ שתיערך ב-9.3.10 באולמי קסאנאדו בפ"ת  יוצגו מגוון הרצאות בנושאים שונים, ביניהן הרצאה של תדיראן טלקום בנושא

Composit – המעבר ממוצר טכנולוגי למוצר פופולארי

ההרצאה תעסוק בשתי טכנולוגיות ה – Contact Center המיוצגות על ידי תדיראן טלקום בישראל :

 1.      Composit Contact Center

 קומפוזיט הינה מערכת ה – Contact Center הראשונה והוותיקה ביותר בישראל החל מסוף שנות השמונים . היא מותקנת בלמעלה מ – 200 מוקדי שירות מהגדולים ביותר שיש . המערכת היא המערכת המותקנת ביותר בישראל ופועלת בהצלחה רבה בבנקים, חברות ביטוח, חברות תיירות, חברות הגז, עיריות, מוסדות ומשרדי ממשלה ועוד .

המערכת הינה מערכת מבוססת תוכנה והיא משלבת יישומים כדוגמת : IVR, מנגנון ניהול תור חכם, זיהוי דיבור, טיפול במדיות נכנסות במגוון ערוצים בתור וירטואלי, הקפצת מסכים, ממשקים למערכות הקלטה, ממשקים למערכות CRM, חייגנים, ניהול נציגי השירות, ניהול קמפיינים, טיפול ב – SMS – ים ועוד . 

2.      Aspect Unified IP 

מערכת ה- Unified IP של חברת Aspect הינה מערכת Contact Center מסוג All-In-One, הכוללת את כל הטכנולוגיות הנדרשות להפעלת מוקד מודרני ללא הכרח במערכות ניתוב ומיתוג חיצוניות.
המערכת נחשבת למובילה עולמית בתחום . מדובר במערכת מבוססת תוכנה המשלבת יישומים כדוגמת : IVR, מנגנון ניהול תור חכם, הקלטת שיחות פנימית, זיהוי דיבור, טיפול במדיות נכנסות במגוון ערוצים בתור וירטואלי, הקפצת מסכים, , ממשקים למערכות CRM, חייגנים, ניהול נציגי השירות, ניהול קמפיינים, ועוד .