קול אייר ניוזלטר
אינך רואה את הכתבות? לחץ כאן |  לאתר קול אייר לחץ כאן |  לצפיה בעיתון הדיגיטלי של החודש לחץ כאן |  מי אנחנו  לחץ כאן
על יחסי לקוח ספק באנרגיה

על יחסי לקוח ספק באנרגיה

כשמדובר בעלות ותפעול של החברה הקבלנית, יש חמישה מושגים בסיסיים בעסק שאסור לך לשכוח

 שירות אתר achrnews

 

כשמדובר בעלות ותפעול של החברה הקבלנית, יש חמישה מושגים בסיסיים בעסק שאסור לך לשכוח.

 
1. הפונים מתכוונים לקנות. מדהים אותי איך המוכרים ושירות הטכנאים לא מצפים  לבצע את המכירה. למה אתה חושב שהם קראו לך?  אז, למה כל כך הרבה אנשי מכירות וטכנאי שירות לא מצפים להצליח?

אתה צריך להאמין, במה שאתה עושה, כי החברה שלך היא החסכונית ביותר בעיר.

באותו זמן, דרוש אימון במכירות. כולל הכשרת הטכנאים שלך ואנשי מכירות לבצע  יותר מכירות.

2. הלקוחות שלך  מפחדים ממך יותר מאשר אתה מהם. נטיית  הטכנאים לעתים קרובות היא לראות את הלקוח כמו מחזיק את כל הקלפים כי הוא  מחזיק את הכסף. האמת היא, שאנו מחזיקים את כל הקלפים, והטכנאים שלנו צריכים להבין את זה. בשלב זה, הלקוחות שלנו צריכים אותנו יותר מאשר אנחנו צריכים אותם.


3. הפגיעה במכירות הגדולה ביותר היא חוסר כישורי קבלת ההחלטות.  רובנו לא לקח קורס לקבלת החלטות.

רוב האנשים פוחד ממחויבות.  לכן, אחד הדברים הטובים ביותר שאתה יכול לעשות במצב המכירה היא לסייע ללקוחות שלך לחוש ביטחון בהחלטה שלהם כמיומנת.

4. קשה יותר ללקוחות לומר לא מאשר להגיד כן. זכור, הלקוחות קראו לך כדי לתקן את הבעיות שלהם. יש להם את הבעיה ויש לך את הפתרון הדרוש. לכן, הם צריכים לקנות ממך.

5. ללקוחות יש  את הכסף. למה אתה חושב שהם קראו לך שם? הם ידעו שזה יעלה כסף. התיק סגור.

עם זאת צריך לדעת כיצד  להתגבר על  מצב  "התנגדות מחיר"  ותאוות עמידה על המקח.

 

================================

הכותב  צ 'רלי גריר הוא היוצר של "שירות טק" והדברים מובאים באתר

http://www.achrnews.com/