קול אייר ניוזלטר
אינך רואה את הכתבות? לחץ כאן |  לאתר קול אייר לחץ כאן |  לצפיה בעיתון הדיגיטלי של החודש לחץ כאן |  מי אנחנו  לחץ כאן
בינתיים מיעלים המכוניות הרגילות

בינתיים מיעלים המכוניות הרגילות

התייעלות בענף הובלת המכוניות לחסכון בהוצאות ובדלק

  


יצרני המכוניות וספקיהן נמצאים בתמריץ חזק להורדת מחירי ההובלה והלוגיסטיקה שלהן. זאת תוך כדי ניסיון ליציאה מהמשבר העמוק אליו נכנסו. חברת Renault-Nissan לדוגמא, מצפה ש-50% מהחיסכון הצפוי בעלויות יבוא מענף ההובלה הימית והיבשתית. אמנם מדובר בחיסכון שנובע בעיקר מהתייעלות שרשרת ההובלה אבל בכל זאת המובילים מרגישים מאוימים.

כאשר מדובר ברכיבי הרכב המיוצר, חברת Renault-Nissan בהחלט מתכוונת גם לחסוך הוצאות על ידי מימוש יתרונות של קיום שני המוקדים, באירופה וביפן, יתרונות שעד כה לא באו לידי ביטוי. גם בלוגיסטיקה של הרכב הגמור ניתן לחסוך ולהתייעל.

הפלגה במהירות איטית יותר יכולה לחסוך בהוצאות ההובלה וזמן המעבר שיתווסף מנמל לנמל יכול להתקזז על ידי שינוי דפוסי ההובלה היבשתית.

בין שנת 2009 לשנת 2019 צופים שמכירת המכוניות תגדל כדלהלן:

·        אירופה – ב-12%

·        סין ב-75%

·        הודו ב-115%