קול אייר ניוזלטר
אינך רואה את הכתבות? לחץ כאן |  לאתר קול אייר לחץ כאן |  לצפיה בעיתון הדיגיטלי של החודש לחץ כאן |  מי אנחנו  לחץ כאן
תחרות גוברת  בשוק האריזות

תחרות גוברת בשוק האריזות

"בזכות המעבר לשימוש במגשי אקופק, יעמוד החיסכון לחקלאים על כ-4 מיליון ₪"

חברת "אקופק גרין בוקס בע"מ",  יצרנית מגש אקופק המהפכני, מדווחת על הזמנות מגשים בסכום של כ-8 מיליון שקל לעונה הקרובה ממגדלי הפלפל בערבה.
משלוחי הפלפלים עם מגשי אקופק יוצאו למדינות באירופה כמו אנגליה, הולנד, קפריסין, גרמניה, קנדה, רוסיה ואוקראינה.
 
מנכ"ל אקופק, יוסי הימן מציין: "בניגוד לשיטת האריזה הקונבנציונלית והשימוש בארגזי קרטון, מאפשר חברת אקופק חיסכון משמעותי הן בעלויות הייצור והן בעלויות השינוע של משטחי התוצרת החקלאית."מגשי אקופק מספקים ניצול אופטימאלי של משלוח, ולראייה כל משטח פלפלים סטנדרטי מכיל 11 ארגזי פלפל בעוד ששימוש במגשי אקופק מאפשר להשתמש ב 12 מגשים אשר מוביל לחסכון של שקל אחד על כל מגש.רק העונה, בזכות המעבר לשימוש במגשי אקופק, יעמוד החיסכון לחקלאים על כ-4 מיליון ₪."
 
אקופק גרין בוקס בע"מ" היא חברה ישראלית בעלת פטנט בינלאומי: מגש אריזה חדשני, יעיל וסביבתי, אשר חוסך עד  70 אחוז מעלויות האריזה, ההובלה והקירור של תוצרת חקלאית. "אקופק גרין בוקס" היא בעלת זכות על פטנט, המצוי בשלב Pending בעולם. פטנט זה מהווה מהפכה בתחום האריזה והמחזור, בזכות יתרונותיו הכלכליים והסביבתיים.
המגש נהנה מיתרון סביבתי בולט בהיותו מוצר ירוק לאורך כל חיי המוצר – משלב הייצור ועד שלב מחזורו המלא.
מגשי האריזה של אקופק ניתנים לשימוש רב פעמי ולמחזור.  הם עשויים מחומרים פריקים ביולוגית, כאשר צריכת האנרגיה לייצורם ומחזורם, נמוכה בהרבה מהפתרונות הקיימים כיום.
 
שוק האריזות בעולם נאמד היום במאות מיליארדי דולרים כאשר רק בישראל מדובר בהיקף של למעלה ממיליארד ארגזים בשנה- ארגזי קרטון ופלסטיק.
 
לעומת גילה הצעיר של החברה, ניצבת חברת אקופק מול חברות וותיקות בתעשיית הייצוא כמו אגרקסקו, ארץ, קדם הדרים, אורקה, אור פרש, אדא פרש ועוד.