קול אייר ניוזלטר
אינך רואה את הכתבות? לחץ כאן |  לאתר קול אייר לחץ כאן |  לצפיה בעיתון הדיגיטלי של החודש לחץ כאן |  מי אנחנו  לחץ כאן
אלקטרה צריכה משיקה רשת

אלקטרה צריכה משיקה רשת

רשת חנויות חדשנית ומקצועית אשר תציע תחת קורת גג אחת את מגוון המוצרים הגדול ביותר בענף המחשבים

 
יקי ודמני - מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה הודיע על השקת רשת חנויות מחשבים חדשה בישראל תחת השם: "אלקטרה מחשבים"
 
לדברי ודמני: "לאחר שבחנו היטב את שוק המחשבים בישראל, זיהינו פוטנציאל והחלטנו לפתוח רשת חנויות קמעונאית אשר תעניק לצרכן הישראלי חוויה אחרת בכל הקשור לעולם הטכנולוגיה".
"אין לי ספק כי הרשת תעניק לצרכנים מענה הולם בסטנדרטים הגבוהים והמקצועיים ביותר לצד מגוון רחב, שירות ויחס אישי, חווית קניה, נגישות וזמינות במחירים האטרקטיביים ביותר".
 
בשלב הראשון, עד סוף חודש פברואר 2011, יפתחו 6 סניפים: בתל אביב – 2 סניפים, ראשון לציון, חיפה, רעננה ובגבעתיים
בהשקעה כוללת של כ – 5  מיליון ₪
 
בנוסף, עד סוף שנת 2011 יפתחו 6 סניפים נוספים שיאפשרו פריסה ארצית ונגישות גבוהה לקהל הלקוחות
 
השקת הרשת תלווה בפרסום מאסיבי שינוהל ויבוצע ע"י הרשת עצמה לכל אורך השנה, בהיקף של כ - 7 – 6 מיליון ₪, תוך הדגשת איכות השירות, ההדרכה המקצועית והמחירים האטרקטיביים ביותר של המוצרים.
 
 אלקטרה מחשבים בניהולו של דודו דוד - מנכ"ל אלקטרה מחשבים.
חברת אלקטרה מחשבים (בשמה הקודם "תגה-מגם"), נרכשה ע"י אלקטרה מוצרי צריכה באוגוסט 2007. אלקטרה מחשבים מתמחה במכירת מחשבים ניידים ושולחניים, מסכים וציוד פריפריאלי של מיטב החברות והמותגים לחנויות ומפיצי משנה.
פעילות הסחר של החברה עוסקת בייבוא, שיווק, מכירה והפצה של המותגים המובילים בארץ ובעולם: Lenovo, Acer, Dell, Kingston, Hasee
דודו דוד - מנכ"ל אלקטרה מחשבים אמר היום: "מבדיקות וסקירות שוק מעמיקות שערכנו גילינו כי צרכן העומד לפני החלטת קניה מוצא את עצמו בדרך כלל בצומת קבלת החלטות - צרכן שהמחיר ורק המחיר הינו השיקול המכריע בהחלטת הקניה, כולל על חשבון נוחות, יחס מקצועי ושירות, נאלץ לפנות לרשתות heavy Discount שבדרך כלל, משווקות מגוון מצומצם של מוצרים או מותגים, ללא הזדמנות אמיתית לראות ולחוש את המוצר אותו רוכש.
צרכן שבוחר לא להתפשר על חווית קניה מקצועית, נאלץ במרבית המקרים לשלם פרמיה גבוהה מאוד על מחיר המוצר."
לאור זאת בחרנו להקים רשת מחשבים קמעונאית ומקצועית ללא פשרות במטרה להציע ללקוחות את כל מוצרי עולם הטכנולוגיה תחת קורת גג אחת בשילוב חווית קניה לצד המחירים הנמוכים ביותר וזמינות מלאי גבוהה בחנויות". 
דוד הוסיף וציין: "השקענו משאבים רבים בעיצוב התצוגה בחנויות על מנת לאפשר ללקוחות להתרשם באופן אמיתי ומוחשי ממגוון המוצרים. בכל סניף הלקוחות יוכלו להתרשם מעשרות דגמים של מחשבים ניידים ונייחים".   
חנויות "אלקטרה מחשבים" ישתרעו על שטח של כ- 120 - 100 מ"ר ויציעו מגוון רחב של מחשבים ניידים ושולחניים, עכברים, מקלדות, נגנים, משחקי מחשב, מצלמות דיגיטליות ועוד.......
שוק המחשבים בישראל - מגמות 2010:
·        שוק המחשבים נאמד בכ- 7 מיליארד ₪ (מחירים קמעונאים לפני מע"מ)
·        ע"פ דו"ח מקדמי של חברת IDC בשנת 2010 נמכרו בישראל מעל 1.1 מיליון מחשבים ניידים ושולחניים, נתון זה מהווה גידול של כ- 9.2% לעומת 2009.
·        ע"פ ד"וח מקדמי של חברת IDC שוק המחשבים הניידים מציג גידול של כ- 20.5% בשנת 2010 מול שנת 2009.
·        בשנת 2009 התפלגות המכירות בין מחשבים ניידים לשולחניים הייתה כ- 51%מחשבים שולחניים לעומת כ- 49%מחשבים ניידים.
·        בשלושת הרבעונים הראשונים של שנת 2010 התהפכה המגמה וההתפלגות בין היקף מכירות ניידים לנייחים נאמדת בכ - 58% ניידים לעומת 42% מחשבים שולחניים.
·        היקף המכירות בסגמנט המשתמש הפרטי, נאמד בכ- 2.5 מיליארדי ₪
·        עפ"י הערכות Datamonitor, צפוי שוק המחשבים לשימוש ביתי לצמוח בכ- 25%ב- 3 השנים הקרובות
 
שוק המחשבים העולמי - מגמות 2010:
·        לפי נתוני IDC היקף המכירות העולמי של מחשבים אישיים בשנת 2010 היה כ- 346 מיליון יחידות, ע"פ תחזיות היקף המכירות של מחשבים ניידים ב-2012 יהיה כ-285.7 מליון יחידות ומחשבים נייחים יגיעו לקצב מכירות של כ-156.6 בשנה זו, סה"כ 442 מליון מחשבים.
·        מגמת גידול מתמדת בכמות המחשבים למשק בית, בעיקר בקרב המדינות המפותחות.
·        ע"פ דוחות IDC ניתן לראות התחזקות מתמדת של מחשבים ניידים (Notebooks, Netbooks, Tablet PC) על חשבון המחשבים הנייחים ( מ-41%ניידים בשנת 2006, לכ- 78%בשנת 2014).
·        התחזקות מתמדת בחשיבות אלמנטי Design & Chic בהחלטת הרכישה של הצרכן
 
 
על אלקטרה מוצרי צריכה:
אלקטרה מוצרי צריכה, חברה נכדה של אלקו אחזקות, היא החברה המובילה בתחום מוצרי החשמל, התקשורת והמחשבים בישראל וסיימה את שנת 2009 עם היקף מכירות של כ- 2.5 מיליארד ₪. החברה פועלת באמצעות 3 מגזרים עסקיים:
מגזר מוצרי הצריכה העוסק בין השאר בייצור, יבוא, מכירה, הפצה ושיווק של מזגנים ומוצרי חשמל לבית תחת המותגים אלקטרה, אלקו, פיליפס, סאוטר, מילה וליבהר. מגזר הרשתות הקמעונאיות בו פועלות 3 רשתות מתמחות למכירת מוצרי חשמל: שקם אלקטריק, סנסור ומחסני חשמל, ומגזר תקשורת ומחשבים, בו פועלות חברת ברס-אלקטרה, המפיצה את המכשירים הסלולאריים של סוני אריקסון בישראל וחברת "אלקטרה מחשבים", המפיצה בין היתר גם את המחשבים הניידים של Lenovo, Dell, Acer ו-Hasee וכרטיסי הזיכרון של Kingston. לכלל מוצריה ולכ-1.5 מיליון לקוחותיה מעניקה אלקטרה שירות באמצעות מערך שירות מקצועי ומיומן ביותר, המונה מאות טכנאים בפריסה ארצית, המצויד באמצעים הטכנולוגיים מהחדישים ביותר.