קול אייר ניוזלטר
אינך רואה את הכתבות? לחץ כאן |  לאתר קול אייר לחץ כאן |  לצפיה בעיתון הדיגיטלי של החודש לחץ כאן |  מי אנחנו  לחץ כאן
מי מפחד ממכונית חשמלית

מי מפחד ממכונית חשמלית

נתח הרכבים החשמליים מתוך כלל מכירות הרכבים הכוללים טכנולוגיה כלשהי להפחתת זיהום אוויר בשוקי הרכב התעשייתיים בעולם, יסתכם בטווח של 5%-8%

גרטנר: הצלחת המכונית החשמלית תלויה בהתייחסות יצרניות הרכב, ספקיות התשתית וממשלות העולם לדרישות הצרכניםhttp://www.gartner.co.il/doc/research/198.aspx
 
"ישראל היא המתקדמת בעולם ביישום תוכנית המכונית החשמלית, ויכולה לייצא את הידע למדינות אחרות. הפרויקט כבר מביא בחשבון את זמן החלפת המצבר, מייצר חסכון בעלויות על ידי Smart Grid ומערך IT תומך, ומציע שימוש נוח באמצעות מודל מכירה מבוסס Miles as a Service, הדומה למודל הענן", כך ברוך גינדין, מנכ"ל גרטנר המזה"ת.
 
נקודות עיקריות:
·         גרטנר מחזיקה בתחזית לפיה נתח הרכבים החשמליים  מתוך כלל מכירות הרכבים הכוללים טכנולוגיה כלשהי להפחתת זיהום אוויר בשוקי הרכב התעשייתיים בעולם, יסתכם בטווח של 5%-8% עד 2020, ויצמח לטווח של 15%-20% עד 2030.
·         לפי מחקר גרטנר, 21% מהנהגים בארה"ב מעוניינים לשקול רכישה כרכב הבא, אולם כשליש אינם מוכנים לשלם מחיר של מכונית יוקרה כדי לרכוש מכונית חשמלית.
·         גרטנר ממליצה לממשלות העולם להגדיל את מימון תוכניות הרכישה הצרכניות, על מנת להגיע לנפח מכירות משמעותי של רכבי החשמל בטווח הקצר.