אלקטרה תמתג את אייס ושואפת להפוך אותה למובילת שוק ה-DIY

אלקטרה תמתג את אייס ושואפת להפוך אותה למובילת שוק ה-DIY

 

קבוצת אלקטרה מוצרי צריכה (אמ"צ) חותרת להחזיר עטרה ליושנה ולהפוך את רשת אייס, אותה רכשה אשתקד, למובילת שוק ה-DIY (עשה זאת בעצמך) המקומי שמכירותיו נאמדות בכ-10-15 מיליארד ש'.
יקי ודמני, מנכ"ל אמ"צ, מסר במסיבת עיתונאים כי יושקעו כ-18 מיליון ₪ במיתוג מחדש ובתכנון נראות אחידה לכל הסניפים במטרה ליצור מחדש את הזהות של רשת 'עשה זאת בעצמך'. הוא דיווח על 40-50,000  מק"טים בהם מגוון רחב של מזגני הקבוצה. 
הוא גאה על כי כבר ברבעון הראשון מאז עברה רשת 'אייס' אליהם כבר נרשם רווח של ששה מיליון ש'ח 'וזה בזכות הצוות שנמצא כאן' והצביע על הבכירים שישבו בשורה הראשונה.
עד כה חודשו, לפי הקונספט החדש, סניפי יאיר (ירקונים), רעננה (בשילוב 'אוטו דיפו'), 'חוצות המפרץ', יהוד ובאר שבע. עד לסוף שנת 2013, יחודשו גם יתר סניפי הרשת וכן יפתחו לפחות שני סניפים חדשים: האחד בכרמיאל והשני בצומת סגולה בפתח תקוה, שימותג תחת השם 'קנה ובנה' ויהיה מיועד לקהל המסורתי דתי . 
כחלק מתהליך המיתוג יוצאת הרשת בסלוגן חדש 'אייס עושים זאת בהצלחה'- המחבר את DIY  עם חווית העשייה. את הקמפיין נבחר להוביל אלון גל, שימחיש את מסר הכדאיות הכלכלית עם התוצאה שניתן להשיג עם המוצרים הנרכשים ברשת. 
כחלק מחוויית הרכישה והרחבת מגוון המוצרים לקהל לקוחותיה, השקיעה' אייס' במותג הריהוט דובל'ה שבבעלותה. המותג,אשר בתחילת דרכו מוצב כמותג המציע פתרונות לחדרי ילדים, עובר מיתוג מחדש המזהה אותו כמותג ישראלי מוביל לריהוט תחת הקונספט 'דובל'ה - רהיטים תוצרת בית'. כחלק מהמהלך נבנה קו מוצרים חדש, מודרני ועדכני, נרכשו מכונות חדשות בשווי של שני מיליון ש"ח אשר מגדילות את תפוקת המפעל בכ-50%, כאשר במקביל, החל תהליך של עיצוב נקודות המכירה בקו חדשני ועדכני. 
 










פי.סי.חץ