ברימאג השיקה קמפיין חדש למזגני LG מסדרת ארטקול

ברימאג השיקה קמפיין חדש למזגני LG מסדרת ארטקול

חברת ברימאג יבואנית מזגני LG השיקה קמפיין שמבוסס על עליונות טכנולוגית עם השקת קו חדש של מזגנים מתקדמים מסדרת ארטקול אינוורטר. הקמפיין שעלותו כ-300 אלף דולר, הנו רחב יריעה וכולל את העיתונות הכתובה, אינטרנט, רדיו וטלוויזיה. 
מאחורי הקמפיין שסיסמתו “חסכוני ושקט, שלפעמים תשכחו שהוא עובד”..., עומד משרד הפרסום יהושע TBWA.
סידרה זו של מזגנים נחשבת למתקדמת מסוגה בעולם וממשיכה קו מוצרים חדש של מזגני LG שחברת ברימאג השיקה בחודש אפריל השנה.
LG הוא אחד היצרנים הגדולים בעולם בתחום מיזוג האוויר וכבר שנים רבות מוביל  בתחום העיצוב והטכנולוגיה. 
ניר ניצן, מנכ”ל  ומנהל חטיבת מיזוג אוויר  LG  בחברת ברימאג מערכות,  מסר כי בתחילת שנת 2014 התקבלה ע”י חברת LG וחברת ברימאג החלטה אסטרטגית משותפת לחזור ולשווק מזגנים ביתיים בשוק הישראלי. 
החל מחודש אפריל שנה זו החל שיווקם של מזגני ON OFF תחת המותג LG  מהלך שנותן פתרון מושלם עבור הצרכן הישראלי לכל קטגוריית המיזוג הביתי. 
“לקו המזגנים הביתיים החדש של LG יתרונות רבים +כגון: קירור מהיר של הבית (POWER COOLING), פעולה שקטה במיוחד, מזגנים אמינים ביותר וחסכוניים באנרגיה (דירוג אנרגטי A) ועוד”, ציין ניצן.










פי.סי.חץ