הניסיון אומר אלקטרה: קמפיין חדש בעלות של כ-2.5 מיליון שקל

הניסיון אומר אלקטרה: קמפיין חדש בעלות של כ-2.5 מיליון שקל

 
 
אלקטרה מיזוג אוויר יצאה בקמפיין פרסום נרחב לעונת קיץ 2014 תחת הסלוגן “הניסיון אומר אלקטרה”. הקמפיין בהיקף מדווח של כ-2.5 מיליון ₪ כולל טלוויזיה, עיתונות, רדיו, אינטרנט, נקודות מכירה ועוד. לצורך הקמפיין צילמה אלקטרה למעלה מ-120 אנשי מקצוע בתחום מיזוג האוויר: סיטונאים, בעלי עסקים, מתקינים, מנהלי רשתות חשמל ועוד, אשר מעידים על בחירתם באלקטרה ומקנחים באמירה “הניסיון שלי אומר אלקטרה”.
המסר שמדגיש הקמפיין של משרד אדלר חומסקי וורשבסקי הינו “לפני שאתם הולכים לבחור מזגן כדאי לדעת מה ממליצים המקצוענים בתחום”. מסקר שערך מכון “כלים שלובים” עבור אלקטרה עולה ש-9 מכל 10 מתקיני מזגנים בישראל ממליצים על מזגן אלקטרה. עוד עולה מהסקר, של-6 מכל 10 ישראלים יש מזגן של אלקטרה בבית (כולל מתקיני המזגנים).
הקמפיין שמתבסס על המוניטין והניסיון שצברה חברת המזגנים הישראלית בלמעלה מ-60 שנה, כולל השירות שלה, זכה לתגובות חיוביות בשוק המיזוג בארץ ורבים פנו ונרתמו להצטלם אליו ביניהם: אורן גור מ”גור מערכות מתקדמות”, רועי אבידן “כוכב הקור רחובות”, ארז וולך “אור ליהי מערכות”, עידן וייס “קירור גלאור”, חיים בן גיגי “חיים קור” ואהוד יפרח “אהוד קירור מ”א”.
יגיל וויט, סמנכ”ל בכיר ומנהל חטיבת מיזוג אוויר באלקטרה ציין ש”הקמפיין מוכיח את החיבור החזק של אלקטרה לשוק המקצועי ומעיד על מובילות המותג בכל ערוצי המכירה. אנו רואים במתקיני המזגנים סמכות מקצועית בשוק, אשר מסוגלת לשכנע את הצרכן הסופי לקבל את החלטת הקנייה הנכונה ולכן משקיעים בהם רבות”.










פי.סי.חץ