תדיראן גרופ מאחדת את פעילות הפרסום במשרד הפרסום ראובני-פרידן

תדיראן גרופ מאחדת את פעילות הפרסום במשרד הפרסום ראובני-פרידן

תדיראן גרופ, החליטה לאחד את פעילות הפרסום של הקבוצה ומתחילה לעבוד עם משרד הפרסום ראובני-פרידן. היקף תקציב הפרסום של תדיראן גרופ נאמד בכ-10 מיליון ש’’ח בשנה.
תדיראן גרופ בבעלות משה ממרוד ובניהולו של מישל בן וייס, שנכנס לתפקיד המנכ”ל בחודש יולי האחרון,  מייבאת ומייצרת מגוון רחב של מותגים - קריסטל, אמקור, אמנה, בלומברג, קיטשן אייד, ויקינג ודה דיטריש, ובתחום המיזוג החברה מייצרת ומייבאת את המותג תדיראן ואמקור.  
עד כה, משרד הפרסום מקאן אריקסון טיפל בחלק מהתקציבים של מותגי הקבוצה, כגון: אמקור, קריסטל ותדיראן ב-4 השנים האחרונות ומשרד שמעוני-פינקלשטיין טיפל בתקציב של המותג בלומברג ב-3 השנים האחרונות. אולם כאמור בתדיראן החליטו לאחד את כל תקציב הפרסום, שהיקפו מוערך בכ-10 מיליון שקל בשנה, תחת קורת גג אחת והוא יעבור לראובני פרידן, בניהולם של ניב חורש וזיו קורן.                                                                
מיכל איתן, סמנכ”ל השיווק בתדיראן גרופ מסרה בתגובה: “קבוצת תדיראן קיבלה החלטה לאחד את תקציבי הפרסום של כל מותגיה תחת קורת גג אחת ובחרה במשרד ראובני-פרידן. לא פשוט להיפרד ממקאן שעשו לנו עבודה מצוינת והביאו את תדיראן לנתח שוק הגבוה ביותר בעשור האחרון ועל כך מגיעה להם  תודה מקרב לב. אנו רוצים להודות גם, לשמעוני-פינקלשטיין על הבניה והלווי של המותג בלומברג בישראל וההישגים בתחום הקירור בשנתיים האחרונות.”
 










פי.סי.חץ