טקומסה השיקה מדחסים הרמטיים המותאמים לצרכי השוק הדרום אמריקני

טקומסה השיקה מדחסים הרמטיים המותאמים לצרכי השוק הדרום אמריקני

טקומסה, אחת מיצרניות המדחסים ומוצרים נלווים המובילות בעולם, הכריזה על אסטרטגיית שיווק ומכירות חדשה כחלק אינטגרלי מהתוכנית לצמיחה אסטרטגית שלה בברזיל ובדרום אמריקה.

 טקומסה פיתחה קו מוצרים חדש שהותאם במיוחד לצרכי השוק ההולך וצומח, ואשר מהווה את הדור החדש של מדחסים הרמטיים ויחידות עיבוי, ואשר מאופיין בשימוש בנוזלי קירור ירוקים ויעילות אנרגטית.
טקומסה הודיעה במקביל על מינוי José Celso Lunardeli Furchi לתפקיד סגן נשיא חטיבת המכירות לאמריקה הלטינית, ועל מינוי Cremm Busnelo  למנהל שיווק באותה חטיבה. Furchi הצטרף לחברה ב-1994 ומאז מילא שורה ארוכה של תפקידים בתחום ההנדסה, המכירות והשיווק. Busnelo לעומת זאת, הצטרף לטקומסה ב-1999 ומאז שימש בתפקידי שיווק ומכירות לשווקים שמעבר לים, ואף שימש במספר תפקידים טכניים ותפקידי שיווק.
מטקומסה נמסר כי Furchi יהיה אחראי על המכירות בכל רחבי אמריקה הלטינית כול תחום הקררים, מערכות מיזוג אוויר וקירור, וקירור מסחרי על כל גווניו. בנוסף, סמכויותיו כוללות ניהול תחום המקררים והמקפיאים.
Busnelo מונה לעמוד בראש פעילויות השיווק הנקודתיים במטרה להגדיל את נתח השוק של החברה באזור המאוד חשוב עבורה מבחינה אסטרטגית, וכחלק מתוכנית הצמיחה הגלובלית שהתווה דירקטריון החברה לחמש השנים הבאות. בין השאר הוא יופקד על שיווק מוצרים, קביעת תעריפים אזוריים, שיווק ופרסום, שיתופי פעולה, שירות לקוחות, תמיכה טכנית והכשרת אנשי מקצוע.
ברבעון השני של שנת 2014 רשמה החברה מאן הרבור מישיגן, הפסד תפעולי בגובה 6.2 מיליון דולר והפסד נקי של 8.7 מיליון דולר, או הפסד נקי של 47 סנט למניה  על מכירות בגובה 193 מיליון דולר.










פי.סי.חץ