ירידה של כ-23% בכמות התלונות כלפי חברת החשמל

ירידה של כ-23% בכמות התלונות כלפי חברת החשמל

בשנת 2014, התקבלו בחברת החשמל 12,371 תלונות והשגות לעומת 16,189 תלונות בשנת 2013 ו-18,384 בשנת 2012. מדובר כאמור בירידה של כ-23.5% במספר התלונות בהשוואה לשנת 2013 למרות שהייתה זו שנה מאתגרת בשל מבצע צוק איתן ועיצומי עובדים. כ-28.3% מהתלונות נמצאו מוצדקות בדומה לשנת 2013. 
עוד עולה מדוח נציבת תלונות הציבור של החברה המספקת חשמל ושירות לכ-2.6 מיליון לקוחות, כי הנושאים המרכזיים בתלונות הם דרישות לפיצוי כספי בגין נזקים, (38%) חשבונות חשמל וגביה (25%) , תלונות בנושא עבודות רשת וחיבורים לבתים (19%), אמינות אספקה (7%), איכות הסביבה (6%) וטיב השירות (5%).
סך הכל התקבלו בחברת החשמל 4,774 דרישות לקוחות לפיצוי כספי בגין נזק, ירידה של כ-29% לעומת שנה קודמת.
בשנת 2014 חלה ירידה משמעותית בתלונות בנושא עבודות רשת וחיבורים לבתים, חלוקה וחיובים בחשבון החשמל, איכות הסביבה, אמינות אספקת החשמל וכאמור, במספר התלונות שהתקבלו בדרישות לקוחות לפיצוי כספי עקב נזקים.
יצחק בלמס, מנכ”ל בפועל וסמנכ”ל לקוחות חברת החשמל: “חברת החשמל יכולה להתגאות ברמת השירות הגבוהה אותה היא מעניקה ללקוחותיה והירידה במספר התלונות מחזקת את החתירה המתמדת לשירות איכותי ויעיל. החברה רואה בתלונה כלי למתן פתרונות לבעיות שטרם נפתרו ולזיהוי נקודות תורפה - דבר המסייע לשיפור מתמיד של רמת השירות ללקוחותיה. חברת החשמל תמשיך לעודד פנייה לבירור בכל דבר ועניין בכלל ערוצי התקשורת העומדים לשירות הציבור”.










פי.סי.חץ