מודעת הפרסומת של שקם אלקטריק הייתה מלאה בטעויות

מודעת הפרסומת של שקם אלקטריק הייתה מלאה בטעויות

מבוכה גדולה לרשת המזגנים והאלקטרוניקה שקם אלקטריק. מודעה שפרסמה לאחרונה הרשת בסגנון השוואת מחירים, היתה מורכבת כולה מנתונים שגויים.
בעקבות המודעה ששיגר מנכ"ל בסט ביי וביג בוקס, מיכאל דינר, התנצל אבינועם ברוג, מנכ"ל חברת הסקרים מרקט ווטש- והודה כי נפלו טעויות בסקר וכי במכון "יסיקו את המסקנות".
בעת האחרונה פרסמה שקם אלקטריק, המונה 45 סניפים ובבעלות קבוצת אלקטרה, סקר מחירים המשווה עשרות מוצרים בחנויותיה מול מוצרים זהים של המתחרות. את רשימת הדגמים הנבדקים מקבל מרקט ווטש מהרשת, ובחברה בוחרים את המתחמים בהם ייערך הסקר.
דינר, שנדהם לראות כי בעוד שמחירי המוצרים שצוינו לגבי שקם אלקטריק היו מחירי הנחה ומבצע, כפי שהופיעו על המוצר, ברשתות שהוא עומד בראשן, לדבריו בחרו הסוקרים להתייחס דווקא למחיר המומלץ לצרכן- ומתחתיה, באותו גודל ופונט, מחיר המוצר אחרי הנחה. "שקם אלקטריק מפרסמת מודעות שקריות, מטעה את הציבור בפרסומות ומבזה את ענף האלקטרוניקה", קבל דינר.










פי.סי.חץ