JWT ישראל יטפל בתקציב הפרסום של רשת אייס

JWT ישראל יטפל בתקציב הפרסום של רשת אייס

אחד המהלכים הראשונים שעשתה אלקטרה מוצרי צריכה לאחר שרכשה את רשת  ACE אוטו-דיפו היתה העברת תקציב הפרסום של הרשת לידי משרד הפרסום JWT ישראל מידי  משרד הפרסום באומן בר ריבנאי. 
עם ההודעה על העברת התקציב ל-JWT מסרה אלקטרה על 2 מינויים: חגית טיש מונתה למנהלת השיווק וענת פרי למנהלת הפרסום של הרשת. בתפקידה האחרון שימשה טיש כמנהלת השיווק של ברס אלקטרה תקשורת סלואלרית (מקבוצת אלקטרה), יבואנית סוני אריקסון (כיום סוני מובייל) בישראל ולפני כן כמנהלת תחום שיווק רכב דירה ב- AIG. פרי שימשה בתפקידה האחרון מנהלת מותגי אופנה בינלאומיים- SPRINGFIELD ו- WOMEN'SECRET, רשת המשביר לצרכן.
הזכייה של JWT ישראל בתקציב הפרסום של 'אייס' מרחיבה משמעותית את אחיזתו בקבוצת אלקטרה מוצרי צריכה, שכן כיום מטפל המשרד בתקציב הפרסום של חטיבת המים מבית אלקטרה העוסקת בשיווק אלקטרה בר, וכמו כן במותגי החשמל מבית אלקטרה מוצרי צריכה מילה, ליבהר וסאוטר.
תקציב הפרסום של אלקטרה מוצרי צריכה הנאמד בלמעלה מ- 60 מיליון שקלים (במחירים ריאליים) נחלק כיום ברובו בין שני משרדי הפרסום אדלר חומסקי ו- JWT וכמו כן משרד GPS שמטפל במותג ווירלפול.
מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה, יקי ודמני: "מצאנו ב- JWT שותף אמיתי לחשיבה מחוץ לקופסה, יצירתיות והבנת זירת ה- Y.I.D בישראל. אנו רואים ברשת אייס הזדמנות יוצאת דופן להרחיב את פעילותנו לענף ה-D.I.Y ויחד עם הצוות השיווקי, הפרסומי והתקשורתי נחזיר את החיוך והביטחון לעובדי הרשת, לקוחותיה וספקיה".










פי.סי.חץ