חברת החשמל שילמה כ-5.6 מיליון ש’ בגין נזקים מפגעי חשמל

חברת החשמל שילמה כ-5.6 מיליון ש’ בגין נזקים מפגעי חשמל

"חברת החשמל יכולה להתגאות ברמת השירות הגבוהה אותה היא מעניקה ללקוחותיה"

בשנת 2013 התקבלו בחברת החשמל 16,189 תלונות לקוחות, בכ-2,200 תלונות פחות משנת 2012 (18,384) כ-72% מהן נמצאו לא מוצדקות. החברה שילמה ללקוחותיה 5.6 מיליון ₪ בגין נזקים מפגעי חשמל.
מנכ”ל החברה, אלי גליקמן: “חברת החשמל יכולה להתגאות ברמת השירות הגבוהה אותה היא מעניקה ללקוחותיה. הירידה במספר התלונות מחזק את החתירה המתמדת לשירות איכותי ויעיל.
חברת החשמל רואה בתלונה ככלי למתן פתרונות לבעיות שלא נפתרו ולזיהוי נקודות תורפה - דבר המסייע לשיפור מתמיד של רמת השירות של החברה ללקוחות. החברה תמשיך לעודד פנייה לבירור בכל דבר ועניין בכלל ערוצי התקשורת העומדים לשירות הציבור”. 
חברת החשמל מספקת חשמל ושירות לכ - 2.6 מיליון לקוחות. בשנת 2013, התקבלו בחברת החשמל 16,189 תלונות, בכ-2200 פחות משנת 2012 (18,384). כ-28% מהתלונות נמצאו מוצדקות, לעומת 30.3% בשנה הקודמת.
בשנת הדוח הנושאים המרכזיים בתלונות היו: דרישות לפיצוי כספי בגין נזקים (41%), חשבונות חשמל וגביה (24%) ותלונות בנושא עבודות רשת וחיבורים לבתים (17%).
לאחר בדיקת התלונות נמצאו כ-28% מהן מוצדקות . כך עולה מהדו”ח השנתי של נציב תלונות הציבור של חברת החשמל לשנת 2013.
עוד עולה מהדו”ח, כי הנושאים המרכזיים בתלונות הם דרישות לפיצוי כספי בגין נזקים (41%), חשבונות חשמל וגביה (24%) תלונות בנושא עבודות רשת וחיבורים לבתים (17%), אמינות אספקה (9%), איכות הסביבה (5%) וזמינות וטיב השירות (4%).
“העובדה שכ-96% מהתלונות הגיעו ישירות לנציבות תלונות הציבור של החברה, או למחוזותיה, ורק אחוז זעום הגיע באמצעות גורמים חיצוניים מעידה על האמון הרב של הציבור באיכות והוגנות הטיפול של חברת החשמל בכל תלונה”, הבהיר גליקמן.










פי.סי.חץ