תדיראן מכרה את הזיכיון לבלומברג תמורת 23 מיליון שקל

תדיראן מכרה את הזיכיון לבלומברג תמורת 23 מיליון שקל

קבוצת תדיראן ביצעה מהלך נוסף במסגרת האסטרטגיה החדשה שלה ליציאה מתחום שיווק מוצרי חשמל ביתיים, מוצרים לבנים שאינם מוצרים קטנים או מזגני אוויר, במטרה למקד את פעילותה בתחום ייבוא, ייצור ושיווק מזגני אוויר, וכן להרחיב את פעילותה בתחום ההתייעלות האנרגטית, לרבו

הקבוצה דיווחה על חתימת הסכם עם חברת ראלקו סוכנויות בע”מ למכירת זכויות הפצת המותג Blomberg בישראל תמורת 23 מיליון ש’’ח.
במסגרת ההסכם, נקבע כי במועד השלמת העסקה ישולמו לתדיראן 7 מיליון ₪ והיתרה תשולם בכפוף לקיומו של הסכם אספקה בין ראלקו לבין הבעלים של המותג Blomberg לפי התנאים הבאים: 3 מיליון ש’’ח, אשר יופקדו בנאמנות במועד השלמת העסקה, יועברו לתדיראן ביום 31 בדצמבר 2015 והיתרה תשולם בשלושה תשלומים שווים צמודים למדד, בימי השנה הראשון, השני והשלישי למועד השלמת העסקה.
בנוסף, תדיראן גרופ תמכור לראלקו את עיקר המלאי הקיים של מוצרי המותג Blomberg ותדיראן תהיה רשאית להוסיף ולמכור את יתרת המלאי שלא יירכש על ידי ראלקו במשך תקופה מסוימת לאחר השלמת העסקה.
ראלקו שבשליטת ירון רוזיאק (63.5%) ונסחרת בבורסה של תל-אביב לפי שווי של 52.6 מיליון ש’’ח, עוסקת ביבוא ושיווק מוצרי חשמל ביתיים ומחזיקה בשני מותגים עיקריים: שארפ וזנוסי. בשני המותגים החברה משווקת מגוון רחב של מוצרי חשמל, הכולל את כל הקו הלבן של מוצרי החשמל הביתיים, לרבות תנורים, מכונות כביסה, מקררים ועוד. החברה סיימה את שנת 2014 עם רווח נקי של 8 מיליון שקל- ירידה של כ-10%.










פי.סי.חץ