תיקי דיין מובילה את הקמפיין החדש של מזגני תדיראן

תיקי דיין מובילה את הקמפיין החדש של מזגני תדיראן

השחקנית המיתולוגית תיקי דיין נבחרה להוביל את הקמפיין הפרסומי של מזגני תדיראן לקראת עונת הקיץ 2015.

במסגרת הקמפיין יופקו שני סרטונים שנועדו להציג את סדרת המזגנים החדשה של תדיראן ה-Tadiran Alpha ואת טכנולוגיית ה-WIFI החדשנית והמתקדמת ביותר בישראל בסדרת המיני מרכזי של החברה.
הקמפיין החדש של תדיראן ימשיך להתמקד במסר של “מתקיני המזגנים ממליצים תדיראן”, אך הפעם עם טוויסט הומוריסטי על כך “שגם לאמא שלהם הם היו ממליצים תדיראן...”, כשבתפקיד האימא תככב השחקנית תיקי דיין. הקו הפרסומי החדש של תדיראן מתבסס על סקר שנעשה על ידי חברת המחקר שילוב בו עלה כי 90 אחוז ממתקיני המזגנים בישראל היו מתקינים לאמא שלהם את מזגן תדיראן ולא מזגן של מותג אחר. הקמפיין של תדיראן, בהובלת משרד הפרסום ראובני-פרידן, יתוקשר בטלוויזיה, רדיו, אינטרנט ושילוט חוצות, בהיקף השקעה כספית של כ-8 מיליון שקל.
מיכל איתן, סמנכ”ל השיווק של תדיראן גרופ: “כמות המזגנים הנמכרת בישראל היא בין המובילות בעולם (יחס מזגנים לבתי אב). בקטגורית המיזוג הצרכן הישראלי מחפש  אמינות מוצרית גבוהה, מותג שאפשר לסמוך עליו לאורך שנים, טכנולוגיות מתקדמות ופלטפורמות שרות תומכות וזה מה שהמותג תדיראן מספק מאז ומתמיד”. 
תיקי דיין הינה שחקנית תיאטרון קולנוע וטלוויזיה מאוד מוערכת שזכתה לא פעם בפרסים על עבודתה. בשנת 2011 זכתה בפרס התיאטרון הישראלי על התפקיד הראשי שביצעה בהצגה “מכולת” בתיאטרון הקאמרי.
כמו כן, דיין שיחקה בסרטי קולנוע רבים, כגון: לצוד פילים, הסודות, ארץ נהדרת, סימה וקנין מכשפה ועוד. בסדרות טלוויזיה מוכרות ואהובות, כגון: קרובים קרובים, זהו זה, אמאל’ה, בנות הזהב ועוד.
סדרת המזגנים העיליים ALPHA מעוצבת בתצוגת אייקונים חדשה, ומצוידת בדירוג אנרגטי A עם מגע יבש מובנה במזגן לחיסכון בחשמל. הסדרה משווקת במספר תפוקות של 1 כ”ס, 1.25 כ”ס, 1.5 כ”ס, 2.0 כ”ס ו-2.5 כ”ס. סדרת מזגני תדיראן ALPHA כוללת מספר טכנולוגיות, כגון: פיזור אוויר אוטומטי ל-4 כיוונים, ייבוש אוטומטי – המשך עבודת המפוח גם לאחר כיבוי המזגן כדי להפחית משמעותית היווצרות של פטרת, מגע יבש המאפשר כיבוי והדלקת המזגן במתח נמוך לחסכון חשמל, התאמת הטמפרטורה בחדר בהתאם לאזור הימצאות השלט, חזרה אוטומטית למצב פעולה אחרון ועוד.
שוק המזגנים בישראל מגלגל כ-1.3 מיליארד שקל  בשנה, כשהמותג תדיראן מוביל את השוק עם נתח שוק של 41% בשנת 2014.
 
 
 










פי.סי.חץ