אלקטרה PRO:

אלקטרה PRO:

אלקטרה השיקה אפליקציה למתן תמיכה למתקינים

 
אלקטרה מיזוג אוויר ואקלים משיקה את אלקטרה PRO, אפליקציה חדשה המיועדת למתקינים המקצועיים בענף. האפליקציה פותחה במשך כשנה, לאחר סקר מעמיק של צורכי המתקינים, והיא מאפשרת להם לקבל מידע טכני מכל מקום ובכל רגע, לאתר חלקי חילוף, לפתוח קריאת שירות, לקבל חדשות ועדכונים, לרשום אחריות למזגן חדש ולדבר עם השירות הטכני אונליין. 
בקבוצות מיקוד שערכה אלקטרה עם המתקינים עלה, שתחום המיזוג הופך למורכב ומתקדם, ולכן נדרשת גישה נוחה ומהירה למידע כתוב ולהתייעלות טכנית. כזכור, לפני כשנה חנכה אלקטרה מוקד שירות ייעודי למתקינים בלבד, הקרוי אף הוא אלקטרה PRO, המאויש על ידי טכנאים בכירים ונציגים מיומנים. כיום משרת המוקד כ-2,000 מתקינים ומקבל כ-400 שיחות ביום בעונה. 
יגיל וויט, מנכ״ל אלקטרה מיזוג אוויר ואקלים: ״השקת האפליקציה החדשה היא עוד נדבך בתפיסת הנגשת השירות וזמינות המידע לקהל המקצועי. אנו בטוחים שהאפליקציה החדשה יחד עם ההדרכות שאנו מקיימים והמוקד אותו אנו מפעילים יתרמו להתמקצעות בענף וייתנו מענה למתקינים״.
 










פי.סי.חץ