אלקטרה מסתערת על אירופה עם מערכות מיזוג כחול לבן

אלקטרה מסתערת על אירופה עם מערכות מיזוג כחול לבן

זאב קלימי מנכ”ל אלקטרה מוצרי צריכה: “בשנת 2016 בכוונתנו להגדיל את היקפי היצוא ב-25%”. החברה הוותיקה השתתפה בתערוכת מיזוג אוויר מובילה באיטליה לצד יצרניות המזגנים הגדולות בתבל

 
 
 
אלקטרה, יצרנית ומשווקת מערכות מיזוג האוויר המובילה בישראל, ממשיכה לרשום הישגים מרשימים בכל הקשור לייצוא מערכות מיזוג, המיוצרות במפעל החברה בראשון לציון. על פי הנתונים שפרסמה החברה, היקף היצוא שלה בשנת 2015 הסתכם ב-40 מיליון ש’’ח, מה שהביא אותה לקבל החלטה אסטרטגית לחזק ולהעמיק את הפיתוח והייצור במפעל שלה ובתוך כך להרחיב את היקפי היצוא של המזגנים ב-25%.
זאב קלימי, מנכ”ל אלקטרה מוצרי צריכה: “אלקטרה מייצרת מדי שנה במפעל שלה בראשון לציון כ-250 אלף יחידות ומייצאת לכ-30 מדינות ברחבי העולם ביניהן גרמניה, ספרד, אוסטריה, דרום אפריקה, ניגריה וגאנה. היעד שהגדרנו השנה הוא להגדיל את היקפי היצוא ב-25% ולחצות לראשונה רף של 50 מיליון ש’’ח בייצוא מזגנים”. 
כחלק מהתוכנית למימוש היעד שהוגדר, השתתפה לאחרונה החברה בתערוכת MCE 2016 במילאנו, איטליה, הנחשבת לאחת מהתערוכות המקצועיות המובילות והגדולות בעולם לתחומי חימום, קירור, מים ואנרגיה. 
התערוכה מתקיימת אחת לשנתיים במרכז הירידים של מילאנו, איטליה בשטח כולל של 325 אלף מ”ר, והשתתפו בה כ-2,000 מציגים מ-59 מדינות שונות שהציגו ב-16 ביתנים. בתערוכה ביקרו למעלה מ-150 אלף איש במשך ארבעה ימים, ובמקביל לה התקיים כנס מקצועי רחב היקף. ראוי לציין כי בתערוכה השתתפו חברות מיזוג האוויר המובילות בעולם ביניהן: דייקין, פנסוניק, היטאצ’י, סמסונג, מיצובישי ועוד.
יגיל וויט, מנכ”ל אלקטרה מיזוג אויר ואקלים: “אנו גאים להיות יצרן כחול-לבן, אשר מצליח להתמודד בהצלחה מול יצרנים גדולים מאסיה ומאירופה”. וויט הוסיף כי “המטרה המרכזית שלנו בהשתתפות בתערוכה היא לקבל חשיפה, הכרה ומודעות, אשר באמצעותן נוכל לגייס לקוחות חדשים ולרקום שיתופי פעולה בפיתוח משותף עם יצרנים מובילים אחרים”. 
אלקטרה שמה את הדגש בתערוכה על שלושה תחומים מרכזיים: יחידות חיצוניות מבוססות טכנולוגיית אינוורטר המתחברות למשאבות חום (Heat pump), מזגנים מתועלים (מיני מרכזיים) ויחידות מבוססות מים (מפוחי נחשון - Water terminals). הביתן תוכנן על ידי המעצב הישראלי גלעד באיו מחברת CUBE, אשר מתמחה בתערוכות בחו”ל. לדברי וויט הביתן שידר מקצוענות והתחבר לערכי המותג, תחת הסלוגן “Electra - your reliable partner.
 
 
*בתמונה - זאב קלימי מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה










פי.סי.חץ