מוקד השירות של תדיראן זכה בפרס מוצר השנה

מוקד השירות של תדיראן זכה בפרס מוצר השנה

מוקד השירות הרב ערוצי של תדיראן זכה לאחרונה בפרס מוצר השנה בקטגוריית מוקד השירות הדיגיטלי.

 
 
 
כ-550 מנכ”לים, סמנכ”לי שיווק ומנהלי השיווק של היצרנים הגדולים בישראל ביחד עם מנכ”לים של הקמעונאים המובילים, אנשי אקדמיה ובכירי המשק והכלכלה גדשו את הטקס השנתי שנערך מוזיאון תל אביב לאומנות. הזוכים בפרסי החדשנות נבחרו על ידי הקהל הישראלי במחקר צרכנים מקיף שערך מכון המחקר קנטאר מדיה (עם יותר מ-2,000 צרכנים משתתפים) במתכונת בחירה זהה למתכונת הנערכת בכל העולם.                                                                      בין המוצרים הזוכים לשנת 2016 - נֹעם - גבינות צהובות מ-100% רכיבים טבעיים, מילקי קייק, מעדן YOLO תנובה, WOBI - סטטוס פנסיוני, בשר אנגוס טרי של שופרסל, ספריי תחליב גוף וזלין, לוריאל פריז אלביב 6 שמנים מופלאים, מברשת החלקת השיער דפני, טלוויזיות עם מסך קעור של סמסונג.
השנה, חלקו בתואר “החברה החדשנית של השנה”, שהיא החברה שזכתה במספר הפרסים הרב ביותר, שתי חברות: יוניליוור ושופרסל, שזכו בשישה פרסים כל אחת.
המערכת הדיגיטלית לשירות לקוחות של קבוצת תדיראן מאפשרת קבלת שירות במגוון ערוצים כמו מסנג’ר, פייסבוק, אימייל, פקס למייל, ווטסאפ ו-SMS, במהירות, וללא המתנה מיותרת. שירות תדיראן מציע חלקי חילוף מקוריים למגוון רחב של דגמים. הידע, הניסיון, המקצועיות והאיכות האנושית של צוות השירות הפכו לשם דבר והציבו רף גבוה במצויינות בשירות.
השנה נשבר שיא ההגשות בישראל עם מאות מוצרים שהוגשו לתחרות, והרשימה הסופית כוללת 75 זכיות בקטגוריות שונות, החל ממוצרי חלב, דרך מוצרי טיפוח ומוצרים לבית וכלה באפליקציות, שירותים ומוצרי חשמל.
“אנו רואים המשך גידול משמעותי בזכיות בקטגוריות מתחום השירותים: שירותים פיננסיים, שירות לקוחות, השוואות מחירים, שירותי בריאות וכדומה - דבר המעיד על חדשנות ויצירתיות שמפגינות חברות שירותים בישראל”, אמרה אתי עמיעד, מנכ”ל פרסי מוצר השנה בישראל.
 
 
 
 
 










פי.סי.חץ